Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av GLIZ
#1520209
Asch! Sånt är så retligt. Jag fick en gång däcksnö en slaskig dag, rakt i rutan så det small. Trodde att nu får jag rutan över mig 2-3 meter innan snön slog i rutan. Det blev en rejäl smäll och hela rutan blev täckt med slask. Det va på motorvägen på väg mot Göteborg. Däcksnön kom från en mötande lastbil. Man ska ha tur ibland också. Rutan höll.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1520265
Brainy skrev:Nej sorry, artikelnumret på påsen är till något annat.
Vettetusan vart de går att köpa faktiskt, PST’n trollade fram dem till mig. :oops:
Kan höra mig för, återkommer.

Denna kom som förslag i "flödet" härom dagen :)

.
IMG_4244.jpg
IMG_4244.jpg (213.79 KiB) Visad 2377 gånger
Användarvisningsbild
av DOdell
#1520372
GLIZ skrev: mån 21 nov 2022, 04:47 Asch! Sånt är så retligt. Jag fick en gång däcksnö en slaskig dag, rakt i rutan så det small. Trodde att nu får jag rutan över mig 2-3 meter innan snön slog i rutan. Det blev en rejäl smäll och hela rutan blev täckt med slask. Det va på motorvägen på väg mot Göteborg. Däcksnön kom från en mötande lastbil. Man ska ha tur ibland också. Rutan höll.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Låter sjukt läbbigt! Skönt du klarade dig oskadd! Klarade sig bilen utan repor å dyl?
Användarvisningsbild
av GLIZ
#1520374
DOdell skrev:
GLIZ skrev: mån 21 nov 2022, 04:47 Asch! Sånt är så retligt. Jag fick en gång däcksnö en slaskig dag, rakt i rutan så det small. Trodde att nu får jag rutan över mig 2-3 meter innan snön slog i rutan. Det blev en rejäl smäll och hela rutan blev täckt med slask. Det va på motorvägen på väg mot Göteborg. Däcksnön kom från en mötande lastbil. Man ska ha tur ibland också. Rutan höll.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Låter sjukt läbbigt! Skönt du klarade dig oskadd! Klarade sig bilen utan repor å dyl?
Ja men jag va lite skärrad rästen av dagen.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1537984
@Brainy, värre har man ju sett, ser kanon ut :-)

Breda parkeringsplatser, eller ska man stå på ett ungefär? :)
Användarvisningsbild
av Brainy
#1537996
2 bilar mellan varje pelar-par. Du kan om du zoomar förra bilden se rester av linjen som en gång varit mellan rutorna.

IMG_5391.jpeg
IMG_5391.jpeg (647.67 KiB) Visad 1860 gånger
Jag backar alltid in och Nissan bredvid kör alltid in. Tack vare att platsen till höger i bild inte har någon bredvid sig och då ställer sig en bit ifrån så kan jag parkera väldigt nära pelaren och ändå ta mig ut från bilen, annars hade nog jag med fått köra in.
Användarvisningsbild
av DOdell
#1538308
Brainy skrev: mån 17 apr 2023, 22:33 2 bilar mellan varje pelar-par. Du kan om du zoomar förra bilden se rester av linjen som en gång varit mellan rutorna.


IMG_5391.jpeg

Jag backar alltid in och Nissan bredvid kör alltid in. Tack vare att platsen till höger i bild inte har någon bredvid sig och då ställer sig en bit ifrån så kan jag parkera väldigt nära pelaren och ändå ta mig ut från bilen, annars hade nog jag med fått köra in.
Bra å veta vem det är som repar iaf 😁 nej men parkerar själv på boendeparkering så där är det kört om någon ”pillar” på bilen.
Användarvisningsbild
av ThomasT
#1544256
Intressant, det känns som att signalkablaget "Phoenix Gold ZDAISOT" borde gå att använda till andra förstärkare med högnivåingång?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Ju mer jag läser här på forumet om[…]

Bruten fjäder framvagn

Jag kontaktade bilförsäljaren Bilia, dom[…]

XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]

Den eviga däcksfrågan

Varför spacers, det är inte bra för[…]