Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av batmac
#1445593
Lövet skrev:
batmac skrev:Just nu är den inställd på ventilation, så den verkar inte vara begränsad av någon yttertemp iaf. Kördes igång igår när vi hade 20 grader varmt.
Ok. Jag körde aldrig ventilation så jag vet inte hur den beter sig då. Min erfarenhet av fjärren är dock att räckvidden är väldigt god. Såg man bilen överhuvudtaget så räckte den fram. 300-400m inga problem så länge det inte var hus mellan.
Walkmann skrev:Kan starta min med fjärren från lägenheten innanför dörren..5e våningen..ca 200m
Tyvärr har vi ungefär 350 meter till parkeringen med flera lägenhetshus ivägen, så det funkar inte. Kommer beställa en gsm-modul, men eftersom ventilationen inte var så överväldigande fantastiskt blir det nog inte förrän till hösten när värmaren kommer till användning igen.

https://www.eftermontering.se/passat-b8 ... rmare.html
Användarvisningsbild
av batmac
#1448598
Händer inte mycket här inte. Väntar på en avdelare från Travall till bagaget. Beställde den på Mekonomen i helgen när det var 25% rabatt. Osäker på om den passar ihop med jeppegrindarna men det ska vara bra möjligheter till öppet köp annars, så det löser sig nog.

I övrigt rullar den mest. Ikväll åkte jag en sväng bara för att åka då det var väldigt fin solnedgång. I september får den en ny parkering med betydligt fler väggar och tak än nu, när vi tar oss an vårt största projekt/köp hittils :-/

Solen går knappt ner här uppe nu. Detta taget för en liten stund sedan kring midnatt.
Bild
#1448632
@batmac, Den orangegula färgen var intensiv, blev sugen på en Aperol, får boka in en till helgen ;-)
Användarvisningsbild
av batmac
#1448653
AndreasThn skrev:Vet du om appen med möjlighet att tända drl + bakljus funkar till fler vw-modeller? (speciellt id.3 :))
Det funkar som jag förstår det till dom flesta VAG-modeller, men just ID-serien verkar vara mer nerlåst. Vad jag läst så har folk lyckats läsa av men inte göra ändringar. Både med OBDeleven och VCDS.
Micce1980 skrev:@batmac, Den orangegula färgen var intensiv, blev sugen på en Aperol, får boka in en till helgen ;-)
Det låter som en plan!
#1448676
batmac skrev: tor 03 jun 2021, 10:48
AndreasThn skrev:Vet du om appen med möjlighet att tända drl + bakljus funkar till fler vw-modeller? (speciellt id.3 :))
Det funkar som jag förstår det till dom flesta VAG-modeller, men just ID-serien verkar vara mer nerlåst. Vad jag läst så har folk lyckats läsa av men inte göra ändringar. Både med OBDeleven och VCDS.
Fasen va synd hade gärna ändrat så att de lyser jämnt bak :crying:
Användarvisningsbild
av batmac
#1448686
AndreasThn skrev: Fasen va synd hade gärna ändrat så att de lyser jämnt bak :crying:
Kan du inte bara köra med allt tänt då? Skippa auto öht? Det är väl ändå LED överallt :D
#1449211
AndreasThn skrev: mån 07 jun 2021, 08:14
batmac skrev: tor 03 jun 2021, 15:45 Kan du inte bara köra med allt tänt då? Skippa auto öht? Det är väl ändå LED överallt :D
Ja det får nog bli lösning så länge.
Prövat nu och dessvärre ändrar det tillbaka till auto varje gång man stänger av bilen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 20

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]

Om du bara vill fixa snabbt. Så polera med[…]