Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Briander
#1431851
Tack!

Har börjat fila på Polestar-flärparna, en är original och en är från Vparts, tack för köpet theodorkalin :-)

Det är en bra gjord kopia, det behövs lite justering på ett ställe som syns bara. Ska lackas på torsdag med lite tur, tänkte hålla i sprutan själv så kan gå hur som helst men har velat testa länge och har bra läromästare här på jobbet så varför inte. Har även ett par backspegelkåpor i kolfiber som ska fixas till lite.
IMG_20210221_130724.jpg
IMG_20210221_130724.jpg (55.7 KiB) Visad 515 gånger
Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Briander
#1433640
Tack! Ska lugna mig lite med montering sedan, inser hur lätt det vore att köra sönder läpparna med tanke på hur mycket de bygger nedåt på fronten.

Just nu går jag mest och längtar till sommarhjul.

Och visst var det någon här som sa att det på V60 finns en fördragen kabel i taket för att koppla in auto avbländbar innerbackspegel?
#1433651
Briander skrev:Tack! Ska lugna mig lite med montering sedan, inser hur lätt det vore att köra sönder läpparna med tanke på hur mycket de bygger nedåt på fronten.

Just nu går jag mest och längtar till sommarhjul.

Och visst var det någon här som sa att det på V60 finns en fördragen kabel i taket för att koppla in auto avbländbar innerbackspegel?
Ska vara fördraget men mjukvara kanske behövsBild

Skickat från min SM-G998B via Tapatalk

Användarvisningsbild
av TommyP86
#1433752
Japp. Min hade vanlig manuell spegel från fabrik, men det var bara att plugga så fungerade det
Hade ramlös v40 spegel ett tag, sen köpte jag en riktig av micce1980 om jag inte minns fel.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 17

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]