Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Briander
#1474487
theodorkalin skrev:Snyggt jobbat! Blev nästan lite sugen på ledramp nu också när jag ser din
Tack! När man monterar den bakom såhär så är det ändå rätt så värt det tycker jag, man förstör inte utseendet och får bättre helljus.
Användarvisningsbild
av DOdell
#1474520
Briander skrev: tis 16 nov 2021, 21:29 Lade aldrig upp någon bild från ledrampsmonteringen, gjorde ett sånt här sjukt snyggt kollage nu eftersom det aldrig går att att ladda upp fler än en bild från Tapatalk I min telefon. Lite brutal men riktigt stabil montering, är väldigt nöjd med hur det blev. Att glaset i rampen är lite tonat gör att den syns lagom lite bakom gallret.IMG_20211116_212416.jpg

Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk
Imponerande! Snyggt och proffsigt. Såg att polisen har monterat på samma sätt 👌
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1474610
Briander skrev: ons 17 nov 2021, 08:13
fjohan82 skrev:Skulle jag skruva bort min front sådär skulle jag aldrig få tillbaka den sen...😂
Vad blev det för ramp?
Det är enklare än man tror! Speciellt om man har en lyft och kommer åt bra :-D
Blev en ramp från Valostore, inte den häftigaste men det gör stor skillnad ändå, Purelux Blackboost S560 heter den. Gillade just att det har lite mörktonat glas.
Aha jag har kikat på den också, dock modellen som heter Unlimited... Verkar vara stilren och smälta in bra.
Användarvisningsbild
av Briander
#1474679
DOdell: Tack! :-)

fjohan82: Såg också Unlimited-modellen men efter jag beställde min, hade nog också gått på den :-) Om du skaffar den så blir jag nyfiken på hur mycket den lyser sedan!
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1474714
Briander skrev: tor 18 nov 2021, 12:18 DOdell: Tack! :-)

fjohan82: Såg också Unlimited-modellen men efter jag beställde min, hade nog också gått på den :-) Om du skaffar den så blir jag nyfiken på hur mycket den lyser sedan!
Mycket vill ofta ha mer, även om både din och min nuvarande räcker gott :-)
Får se om de sänker priset något nästa fredag på Black-Friday.
Jag har en spricka i min ramp innanför skyddsglaset, blir inte klok på hur den har uppstått... Inget som stör ljusbilden, men en del av mig säger att det är skäl nog att byta :-)
Användarvisningsbild
av Briander
#1478987
Nu är snön borta men ett nytt batteri fick hitta dit så att bränslevärmaren fungerar igen och vips så fungerar även start/stop nu, har inte saknat den funktionen. Nya torkarblad och har även bytt skyltarna till nya fräscha även om bilden är tagen strax innan det.
IMG_20211211_140325_395.jpg
IMG_20211211_140325_395.jpg (117.76 KiB) Visad 599 gånger
Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1479038
Start/stop ja… köpte denna då jag tröttnade lite samt kände att bilen behövde laddningen då den oftast körs relativt korta sträckor :-)

https://www.ebay.com/itm/Module-v4-1-St ... 632-2357-0
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1479129
Briander skrev: tis 14 dec 2021, 13:23 Aha intressant manick! Sitter den ikopplad i OBD-uttaget hela tiden alltså?
Ja precis, tror jag kopplade in och gömde den till vänster vid uttaget. Lite dyr egentligen men tänker att håller den går det nog lätt att sälja den om den ej passar i nästa bil :)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]