Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1452798
Lite mer fixat att göra till hösten :-D 8-)

Tyvärr blev jag lurad vid ett annat köp på tradera men polisanmälan är gjord :-( :crying: :mad:
Här finns mer att läsa om det, hoppas ingen annan här är drabbad.
https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a ... t-utraknat
Ducati_lego.jpg
Ducati_lego.jpg (1.07 MiB) Visad 460 gånger
#1457392
AndreasThn skrev:Fick bli en sån här iallafall, har jobbat med de så det gör det hela lite roligare :)
Volvo_Lego.jpg
Den ser verkligen rolig ut att bygga. Kul med några elmotorer så man kan göra lite uppvisningar! :-D
2193 delar ger många härliga byggtimmar.
Själv la jag en beställning i går kväll på två bilar som jag vill ha i "samlingen". Foto kommer när dom kommit!

Var brukar du köpa dina lådor? Jag kollar på Pricerunner eller Prisjakt och denna gång blev det från Jollyroom, där jag handlat förut.
#1457426
EbbevonVolvo skrev: tor 05 aug 2021, 09:40 Den ser verkligen rolig ut att bygga. Kul med några elmotorer så man kan göra lite uppvisningar! :-D
2193 delar ger många härliga byggtimmar.
Själv la jag en beställning i går kväll på två bilar som jag vill ha i "samlingen". Foto kommer när dom kommit!

Var brukar du köpa dina lådor? Jag kollar på Pricerunner eller Prisjakt och denna gång blev det från Jollyroom, där jag handlat förut.
Tack ja de skall bli kul att bygga i höst/vinter :)

Spännande det skall bli kul att se vad det är för något.

Mest tradera för mig del så även denna gång (trots att jag gick på en nit förra gången :-( )
#1457653
AndreasThn skrev:
EbbevonVolvo skrev: tor 05 aug 2021, 09:40 Den ser verkligen rolig ut att bygga. Kul med några elmotorer så man kan göra lite uppvisningar! :-D
2193 delar ger många härliga byggtimmar.
Själv la jag en beställning i går kväll på två bilar som jag vill ha i "samlingen". Foto kommer när dom kommit!

Var brukar du köpa dina lådor? Jag kollar på Pricerunner eller Prisjakt och denna gång blev det från Jollyroom, där jag handlat förut.
Tack ja de skall bli kul att bygga i höst/vinter :)

Spännande det skall bli kul att se vad det är för något.

Mest tradera för mig del så även denna gång (trots att jag gick på en nit förra gången :-( )
Då visade det sig att dom inte hade den ena beställda modellen i lager, trots att det stod att dom hade fyra på lager. Den kostade runt 1400 kr och den andra jag beställde kostade runt 400 kr. Fraktfritt vid 1000kr. Dom strök den dyrare och ville ha frakt på 99kr för den billigare.
Det gick jag inte med på, så hela orden blev makulerad. På deras hemsida finns modellen fortfarande på lager. Kommer inte att beställa något mer därifrån igen!!
Ny order lagd på annat ställe!
#1457665
EbbevonVolvo skrev: fre 06 aug 2021, 19:32 Då visade det sig att dom inte hade den ena beställda modellen i lager, trots att det stod att dom hade fyra på lager. Den kostade runt 1400 kr och den andra jag beställde kostade runt 400 kr. Fraktfritt vid 1000kr. Dom strök den dyrare och ville ha frakt på 99kr för den billigare.
Det gick jag inte med på, så hela orden blev makulerad. På deras hemsida finns modellen fortfarande på lager. Kommer inte att beställa något mer därifrån igen!!
Ny order lagd på annat ställe!
Fasen va surt, vilket påminner mig om att jag måste höra om polisen fått in blanketten om att öppna den stängda bedrägerianmälan igen som jag skickade då även tradera gjort en polisanmälan mot personen.
#1458012
Ny order lagd på toyspace. Samma byggsatser. Hoppas dom är mer seriösa. :-D
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 22

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder

Om du vill att bilen skall ha Volvo original halva[…]

EX30 2025 ändringar

Lite nytt redan på kommande årsmodell&[…]