Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Wibe
#1398643
Har inte hänt mer med bilen mer än att den rullat. Funkar kanon och är supernöjd över färgen. Funderar på om det är något mer man skall göra? Funderade lite på svart folierat tak. Vad säger experterna?

Bild från semestern
IMG_0891.jpg
IMG_0891.jpg (675.46 KiB) Visad 1092 gånger

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1398704
Nej, inget sånt om jag får tycka till :-)
av UnleashFusion
#1398829
Gör inget, ser redan bra ut.. gör inte som min granne's Audi A4 Avant som han folierat hela taket(blanksvart).. samt satt dit nån konstig spindelnäts-liknande(svart) på motorhuven och lackade bakluckan med blanksvart.. när den är fusion red(fast i audi's egna metallic vad den nu heter) . Ser ut som om jag hade kräkts på bilen med frätandesyra..
av LazerHawke
#1399084
Wibe skrev:Har inte hänt mer med bilen mer än att den rullat. Funkar kanon och är supernöjd över färgen. Funderar på om det är något mer man skall göra? Funderade lite på svart folierat tak. Vad säger experterna?

Bild från semestern
IMG_0891.jpg

Skickat från min iPhone med Tapatalk
fasiken vad färgen gör sig bra i dom miljöer du rör dig mycket bra val :)
Användarvisningsbild
av Wibe
#1399206


Ja, väldigt nöjd med färgvalet! Älskar kombon med allt blanksvart på R-design


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av DOdell
#1402103
Wibe skrev: mån 15 jun 2020, 20:05Helt svartlackerad grill
Borttagen Volvo spärrtext på baklucka
Tjo! Två frågor på detta, svart grill är det från fabrik eller gjorde du/någon det i efterhand? Hur lyckades du få bort bokstäverna och isf med vilket verktyg?

Har du mer bilder? 👌

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]

Om du bara vill fixa snabbt. Så polera med[…]

oki men den slangen har jag inte sett på min[…]