Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lövet
#1456371
Skönt att det åtminstone finns några lackerare kvar med lite kompetens. Det är ju tyvärr vanligare att man måste hålla på och härja med dem. Annars får man ut bilen så här typ
Bild
Stackars människa
https://www.blocket.se/annons/stockholm ... 4/96747991
Användarvisningsbild
av MartinS
#1456743
Intressant och kul tråd, snygg bil!

Har själv velat fram och tillbaka en tid kring en begagnad V60 R-Design i Fusion Red men jag KAN inte bestämma mig om färgen. Helt underbar som ren och i solljus men i mulet eller lite smutsig så blir den tyvärr ganska platt upplever jag. Jag tycker färgen känns mycket klarare och djupare på S60 och XC60, för visst är det väl samma färg?

Har du funderat på sidokjolar? Dom gör också ganska stor skillnad för helheten tycker jag.
Användarvisningsbild
av Wibe
#1456775
Jo hade gärna haft stylingpaketet men fick inte plats i budgeten. Men kanske skall kolla om det finns begagnat.

Angående färgen tycker jag personligen att den är klart snyggast färgen på v60, i alla fall ihop med r-design. Visst är det så att snyggast är den ren och i solen men jag håller nog inte helt med om plattheten men det är ju så klart personligen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av MartinS
#1456779
Ja, det är ju ganska överprissatt, men egentligen räcker det med kjolarna tycker jag, fram och bak blir möjligen lite väl "Add-On" tycker jag. Men kjolarna gör ju väldigt stor skillnad.
Användarvisningsbild
av Wibe
#1473054
Alltid gött när det är rent! Är så nöjd över att jag lackade grillen innan jag hämtade ut bilen. Lacken håller grymt bra och inga stenskott än Bild
IMG_1851.jpg
IMG_1851.jpg (609.52 KiB) Visad 523 gånger

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av DOdell
#1473078
Wibe skrev: sön 07 nov 2021, 22:19 Alltid gött när det är rent! Är så nöjd över att jag lackade grillen innan jag hämtade ut bilen. Lacken håller grymt bra och inga stenskott än Bild
IMG_1851.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja stilrent ska det va 😁 skönt med garage kan jag tänka mig också. Lätt att ha koll på lacken då. Fint!
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1473087
Ja eget garage vore bra, eller? :) Man hade väl satt igång med en massa trevliga projekt :)
Användarvisningsbild
av Wibe
#1473473
Ja eget garage är inte fel. Sen kan jag inte påstå att min kunskap medger så mkt mekande. Men är i alla fall alltid skönt att ha bilen inne


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Kolla på skruvat, det verkar ha en del. M&a[…]

Volvo EX40 billigast att serva

Är ju faktiskt den enda av tillverkarna som &[…]

Martins S90-98

Jag tror tillgången på kunskap och pro[…]

Vilket variant av insprutning är där? &A[…]