Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1565770
White skrev:Snyggt!

do88 grejerna flödar en hel del bättre än original. Kör med deras rör/slangar på min 945 med.
Ja det kan jag verkligen tänka mig, har även införskaffat en luftfilterbox från dom som ersätter original :-) Den gjorde storskillnad mycket snabbare gasrespons samt mer acceleration. Originalbox på dessa är väldigt restriktiv i luftflöde :-)
#1565771
Har varit på skroten å bokstavligen slaktat en hel V50, varför? Jo för den hade original RTI som jag ville åt 8-) Varför vill jag ha original RTI? Jo för att den är tuff 8-) Samt så tycker jag det är kul å eftermontera/retrofit saker :-)
Fick tag i precis allt jag behövde, alla styrenheter, kabelhärva som jag bokstavligen fick slakta, så bara montering i min bil som väntas plus mjukvara.
#1575263
Nu har jag monterat in allt i bilen :-) bara mjukvaran kvar.
kablaget var fördraget bak i bilen för styrenhet GPS och styrenhet TCM samt antenn kabeln från styrenhet GPS till hajfenan på taket :-)
Inget kablage för skärm, MMM var fördraget så där fick jag dra nytt samt nya fiberkablar.
Kollade med volvo vad en kartuppdatering kostar (DVD baserad) kostar 3500kr och kartorna är från höst 2015 :-o :-/
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
Oljud under bilen

Fram? Bak e de fram på med nya isolatorer

Service Renault Scenic 2003

Nu är jag färdig med bilen (tills vidare[…]

Tack för svar! Jo, det blir nog en vana. Man[…]

Jag högtryckstvättar aldrig med full sty[…]