Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1491828
EbbevonVolvo skrev:Snyggt!!
Det där blir man ju sugen på att apa efter. :-D
Bara att köra ;-) https://www.ebay.com/itm/273909505727?f ... BMhqextO5f
#1491895
Kommer inte att göra detta då jag beställde ny bil idag! Tyvärr får jag vänta cirka nio månader på leverans. Känns som att göra ett barn till. :-D :-D
Blev ingen Volvo denna gång då dom inte hade något som passade mig.
Blir en rikligt utrustad Mercedes EQB.
Får väl lägga en garagetråd om den för jag vill hänga här lite till. Nästa gång kanske Volvo har något som passar. :-)
#1491909
EbbevonVolvo skrev: tor 10 mar 2022, 21:38 Kommer inte att göra detta då jag beställde ny bil idag! Tyvärr får jag vänta cirka nio månader på leverans. Känns som att göra ett barn till. :-D :-D
Blev ingen Volvo denna gång då dom inte hade något som passade mig.
Blir en rikligt utrustad Mercedes EQB.
Får väl lägga en garagetråd om den för jag vill hänga här lite till. Nästa gång kanske Volvo har något som passar. :-)
Skoj! :-) En f.d kollega hade en sådan och vart toknöjd
Just merca är nog det jag hade valt med om man bytt märke. Har sneglat ditåt emellan varven. En Lexus vore trevligt med men har otroligt dålig koll på deras modeller tyvärr men de verkar bra på många sätt. Kanske en framtida polestar-suv :)
#1517869
Provar mig på århundradets mest diskreta polestarmärke :-D

.
IMG_4197.jpg
IMG_4197.jpg (765.5 KiB) Visad 2028 gånger
.
IMG_4196.jpg
IMG_4196.jpg (2.51 MiB) Visad 2028 gånger
#1519029
Polestar-emblemet på bakluckan tycker jag till slut hamnade helt rätt.

Bilens klassiska men noga utvalda utseende ihop med små och större detaljer tycker jag utgör en perfekt helhet. Har själv en Toyota Yaris och min vision för den är lik den du verkar ha för din XC60, det är en av anledningarna till att ditt projekt är ett av de mest intressanta att följa.
#1519043
@Recharged, Där ser man, kul :-) Nu blir det mest att underhålla och hålla den fin men man kanske hittar något bra framöver. Den är i ett otroligt bra skick och färgen är oerhört tacksam
#1550744
@Lobocut, Bra fråga, en udda fågel helt klart, men med artikelnumret bör det hjälpa :-) Har sett de något gång till på eBay efter att jag köpt de förresten så kan dyka upp där med. Kanske en amerikansk bilskrot med men känner tyvärr inte till om de har någon bra over there

Denna säljare har haft https://www.ebay.com/str/usedvolvoparts ... media=COPY


Artnr:
Förardörr 31365575
Passagerardörr 31365573
Bakdörrar 31365574

.
IMG_7146.jpg
IMG_7146.jpg (3.09 MiB) Visad 989 gånger
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

De nya "linserna" från VParts (sp&[…]

Weber 32dir på en b20

Det är ju bara att prova. Har bara den motorn[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]