Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1358447
epostaren skrev: lör 11 jan 2020, 16:02 Riktigt snygg i den färgen med dom fälgarna :-)
Tack! Blev själv väldigt överraskad av hur dem fälgarna blev. 18" är dock helt rätt på bilen med denna motorn. 19" hade också fungerar men 18" ger lite mer komfort. Ska dock bli spännande att se bilen med sommarhjulen :-D
#1358624
Suck.... Inte ens en vecka gammal är bilen.
Följande fel är hittade:
Galler till H/K högtalare i framruta var inte ditsatt ordentligt (åtgärdat av mig själv).
Innerbackspegel glappar.
Sim-kort hållare inte fast skruvad.
Automatiskt helljus automatik bristfällig, förmodligen pga skit på kameran.
Lackskyddet ser ut att ha missats på en väldigt liten del på motorhuven då det inte är samma avrinnings effekt där.

den 23/1 är där tid bokad för åtgärd/kontroll av dem 3 första punkterna. Och min säljare har precis fått ett mail gällande lackskyddet på motorhuven. Återstår att se vad dem vill göra.

Annars är bilen fantastisk!
#1358681
Sudden78 skrev: mån 13 jan 2020, 06:11 Snygg bil! De där fälgarna är riktigt snygga. Blev själv supernöjd med dem på min V60.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tack! Håller med gällande färgen, är inte det minsta ledsen över uppgraderingen :-D
av Lockis
#1360048
Händer inte mycket här. 250 mil avverkade :-o
Och bilen har fått namn.. Tydligen är det en Doris (Hitta Nemo referens), när sambon först utbrast "DORIS!" Så tänkte jag bara Diesel Doris och tyckte det var väl lika bra som något annat,
men icke! Det är Doris från Hitta Nemo..
En tvätt har bilen med fått sig i söndags, blev dock inte nöjd då den närmsta GDS tvätten var sönder så det blev en borstfri tvätt på Tanka. Har tid bokad hos volvo ÅF för handtvätt i samband med garanti åtgärder på Torsdag.

Nåja, det kunde varit värre :-D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Uppföljning mjukvara 2024

Tänk den dag det kunde bli så att bilt[…]

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder

Om du vill att bilen skall ha Volvo original halva[…]