Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1514629
Volvo`n har fungert som den skal den tiden, jeg har hatt den i min besittelse. Men har nå to problemer, som jeg må ta tak i.

Det ene, er at karosseriet rister noe voldsomt på tomgang, samt i høyere hastigheter. Vel man kjenner noe hele tiden. Og da er det vel motor/girkasse festene, som ikke er bra. Men de er samtlige nye. Som ble kjøpt hos Skruvat. Og kommer fra Professional Parts Sweden. Men det viser seg at de er alt for harde, slik at vibrasjon i motor går i karosseriet. Skiftet ut alle 5 foringer fra samme leverandør.

Bild

Så nå har jeg i første omgang kjøpt det fremre festet, som er lik det bakre. Men denne gangen av bedre kvalitet fra LEMFÖRDER 29698 01. Så får jeg starte med det. Og event. fortsette med det på høyre side.

Bild

Bild
Senast redigerad av 1 positiv, redigerad totalt 0 gånger.
#1516047
Hei John!

Motorfestene som satt på bilen, er mer eller mindre nye. Og som nevnt tidligere, kommer de fra Professional Parts Sweden. Som er alt for stive i gummien. Slik at bilen ristet noe voldsomt både på tomgang og under fart.

Men etter at jeg nå, har skiftet ut til LEMFÖRDER, er vibrasjonene borte, og det er en helt annen kjøreopplevelse. Så skal man skifte ut de tre nedre motorfestene, samt den til girkassen. Anbefaler jeg og benytte nevnte produkt.
#1534746
Så var jeg i en bilulykke, her om dagen. Som har resultert i noe nakkesmerter. Så har bilen blitt, noe kortere. Og kommende torsdag, blir det og levere bilen for taksering. Så får jeg se, hvordan det går. Da det vel er en 25 år siden, sist gang jeg var i en bilulykke. Som også heller ikke, var min skyld. Skal det bli spennende og se, hva resultatet blir med If skadeforsikring blir.

Bild

Bild

Bild

Bild
#1561312
Volvo`n er reparert, og er i daglig drift. :-)

Men er det noen her inne, som kan svare meg, på følgende. Da jeg har fått et problem med lyset i klimakontroll panelet. Med at pærene lyser så svakt, at man knapt ser at det lyser. Så jeg skiftet ut enheten, med en annen. Men med det samme resultatet. Instrument panelet samt enheten for lys av og på fungerer som det skal.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]