Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1462325
Om ikke annet ser det bedre ut, enn de originale speilene, Robin. Ser etter facelift fangere med spoiler. Slik som avbildet. Og iht. blinklysene på skjermene, har jeg trukket de med karbonfolie inntil jeg får tak i lister fra en facelift.

Bild
av Libbe
#1474323
positiv skrev: lör 13 nov 2021, 00:42
Libbe skrev:+1 :)
Gott om Fritid verkar finnas!!!! :-D
Det har seg nå slik at dette er en hobby for meg, Libbe. Og for at jeg skal bli fornøyd, gjør jeg så godt gjennomført arbeide som jeg er i stand til. For øvrig så tar ikke div. arbeide som jeg utfører, så lang tid som det kan se ut til. Får trening etter hver. Som bla.a. pensling av lakk. :-)

Det siste innen pensling er lakk på fuel reilen. Samt kjøpt opp div. til toppen. Så enten blir det smidde stempler, eller stempler fra en 9000. Da de tåler mye mer enn de originale stemplene på 9-5. Har tross alt nærmere 300 hk samt 440 nm. Så da er det greit, og ha en motor man føler seg trygg på. :-)

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild


Så hva skjer med Volvo`n. Jo den går som en klokke. Foruten at her om dagen, begynte turtallet og pendle mellom 800 og 1100 rpm. Og det er jo typisk et vakuum problem. Men det vet man jo ikke, før man får sjekket det ut. Og sant nok, den første slangen jeg tok tak i, var t krysset knekt. Er vel første gangen, jeg har hatt et så enkelt problem. Som regel er det en hode pinne og finne ut av, når noe ikke fungerer som det skal. :-)

Nevnte for fem mnd. siden, at jeg skulle skifte ut reg. reim mm. Har ikke fått gjort det enda. Men vil ta tak i det i løpet av kort tid. Skal trimme bilen til stage 1, og da er det greit med en ny reim. Da det snart er på tide og skifte den ut uansett.

Bild

Bild
De är sant..... :-)
Jag vet hur det är...... Bara rengöring av Toppen! Kan ju ta en tid.......vrf inte göra det ordentligt? Jag använder *kristallolja..... löser precis ALLT :-D :-D
Nya Ventiler vill jag minnas byttes,samt ventiltätningar....mm.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 27

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]

Om du bara vill fixa snabbt. Så polera med[…]