Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Denesfay
#1314481
UnleashFusion skrev:Snyggt, bilen börjar likna Polestar Engineered-version :-o :-D

det som saknas är nog bromsoket, polestar-emblemet på grillen och fälgarna ;')
Tack! Vem vet, kanske blir det P-E bromsar om några år. ;-)
Fälgarna kommer det nog inte bli. Gillar dessa bättre. Men fjäderbensstaget är jag sugen på. :-D
Perra83 skrev:De där fälgarna är snyggare än Polestar fälgarna.
Håller med! :-D
av Denesfay
#1316011
Då fick jag äntligen lust och tid till att tona främre rutorna så det matchar övriga lite bättre. Det är lekande lätt att få ur rutorna på denna bil. Speciellt om man jämför med V70II som jag hade innan. Så jag gjorde så att jag tog ur rutorna, tonade på bänken i garaget. Detta är inte första gången jag tonar rutor så man har ju vant sig lite så det känns smidigt. Denna gången använde jag 3M toningsfilm i 45%. Vad tycks? Och ja jag vet att det inte är lagligt. ;-)

Bild
Bild
av JEriksson
#1316086
Förvånad över att ingen har kommenterat att det sitter reklam på skylthållaren...

Den borde bort om det skall vara cleant, och måste också tillägga att det såg bra ut bakifrån
#1316118
Riktigt läckert! Tycker det är snyggt med en sorts övergång från mörka sidobakrutor till lite ljusare sidoframrutor.
av Denesfay
#1316233
UnleashFusion skrev:Tycker det ser väldigt bra ut! det smälter in i hela bilen ;)

tråkiga är väl som du säger; olagligt :-D
Ja jag är toknöjd. Ska försöka undvika polis blå. ;)
JEriksson skrev:Förvånad över att ingen har kommenterat att det sitter reklam på skylthållaren...

Den borde bort om det skall vara cleant, och måste också tillägga att det såg bra ut bakifrån
Har faktiskt bytt medvetet till denna volvocars.com skylt. Gillar inte återfösäljarens skylt. Men denna som annars enbart volvoanställda åker omkring med är dessutom gelcoatad (eller vad det heter) och är rätt snygg. Så den är bättre! :-D
Briander skrev:Det är löjligt snyggt med tonade framrutor sådär... Synd för mig att jag inte skulle våga :-D Hela bilen är löjligt snygg f.ö!
Tackar! V60 är nog Volvos snyggaste hitills. :-D
grillchips skrev:Riktigt läckert! Tycker det är snyggt med en sorts övergång från mörka sidobakrutor till lite ljusare sidoframrutor.
Ja det är så skönt i kupén dessutom. Lite mysfaktor. :P

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]