Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1340604
Vad blev det för daschcam? Fann ett kit från Blackvue nyligen med fram och bakåt kamera på Bilia på rea :)
#1411636
Micce1980 skrev: fre 04 okt 2019, 22:58 Vad blev det för daschcam? Fann ett kit från Blackvue nyligen med fram och bakåt kamera på Bilia på rea :)
Man blir inte straffad för att svara ett år för sent? ;-) Har inte blivit så att jag har varit inne här något... Hursom, jag skaffade en Blackvue DR750. Hade dock problem redan under installationen med den att den konstant kopplade ner, men tänkte att det kanske bara var något tillfälligt. Problemen blev dock bara värre, och efter några dagar fick jag den inte att fungera alls, så den åkte tillbaka till butiken och tyvärr har det inte blivit någon ersättare ännu. Det måste ha varit ett måndagsexemplar, för det skall ju på alla sätt vara en bra kamera.

Liten uppdatering om bilen:
- Mil körda i min ägo: 5500 (Totalt 7500)
- Går som en klocka, inga som helst problem. Bilen är lika underbar som när jag införskaffade den!
- Lackskadan reparerad.
- I stället har jag lyckats kantköra en fälg i somras. Vissa tycker säkert att det hör till och inte är något att störa sig över, men jag irriterar mig på det. Förbannade tjeckiska P-hus som verkade vara byggt enbart för gamla VAZ och Skodor :bored:
- Har fortfarande inte fått på några LED-lampor till nummerskyltsbelysningen...

Närmsta planen nu är att införskaffa nya vinterhjul. Är sugen på hjul från nyare S/V60 som enligt vissa tydligen skall passa - medan andra jag frågat säger att det kommer ta i innerskärmarna när det fjädrar in...
Byta Mätarhus v70 2005

OBD-tuning brukar skicka tillbaka mätarhusen […]

Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Härligt snabbt agerat!