Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1345914
Trevlig bil!
Bor i området som sista bilden är tagen på och har inte sett varken din V90 eller V40, men måste ändå fråga om du bor där? :-D
#1366536
Lockis skrev: mån 04 nov 2019, 00:18 Trevlig bil!
Bor i området som sista bilden är tagen på och har inte sett varken din V90 eller V40, men måste ändå fråga om du bor där? :-D
Bilen är såld, likaså V90’n kör en V60 polestar Bursting Blue men sneglar på den nya s60’n. Jag bor inte där är dock uppväxt på området och min mor bor kvar så många resor dit från de södra delarna av stan. :-D ska hålla utkik efter din bil nästa gång jag är där.
#1366550
slappadabas skrev: mån 24 feb 2020, 21:11
Lockis skrev: mån 04 nov 2019, 00:18 Trevlig bil!
Bor i området som sista bilden är tagen på och har inte sett varken din V90 eller V40, men måste ändå fråga om du bor där? :-D
Bilen är såld, likaså V90’n kör en V60 polestar Bursting Blue men sneglar på den nya s60’n. Jag bor inte där är dock uppväxt på området och min mor bor kvar så många resor dit från de södra delarna av stan. :-D ska hålla utkik efter din bil nästa gång jag är där.
Hehe, tror jag såg dig på gäst parkeringen för någon vecka sedan! Trevlig bil!

Min bil lär du nog inte se på parkeringen då flyttlasset går i helgen ;-)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Bruten fjäder framvagn

Bytte också fjädrar på vår […]

Hur var dom andra värdena? Vet du det kan det[…]

Insugningsslangen

Vad är det för grunka som sitter på[…]

Hej Har mycket dåliga torkarblad till str&a[…]