Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1378686
theodorkalin skrev:Annars kan man ju bara lackera om dom? Slipa ner strukturen och få dem släta o sedan få dom lackerade, har planer att göra så på s60in, tyckte det var en mycket trevlig detalj på V40in.
Det var min tanke om det här inte går, en av våra lackare tyckte det var enklast, men jag ska ge de här speglarna och överflytt av grejer en chans först. För som du säger, det är en riktigt snygg detalj, när man väl har sett det på Polestar, V40 eller hybriderna så känns den här matta looken riktigt tråkig.
#1379481
Ha! Ja det gick sådär med de svarta backspeglarna, de jag fått med mig hem var till en V40, jag tog bara emot det jag fick så kollade aldrig så noga förrän väl hemma och skulle montera isär.
Så nu blir det lack av de befintliga även för mig, har planerat in en kväll med en kollega på lackverkstan som ska hjälpa mig att måla lite 019.

Inväntar även montering av nya däck idag. Mer skönt än kul men ska bli intressant att testa Nokian den här gången.
#1379886
Lackade till lite igår och kom på att jag vill komplettera grillens ram med strävan och märket i samma Polestar-gråa kulör tänkte jag.
IMG_20200515_085754.jpg
IMG_20200515_085754.jpg (33.02 KiB) Visad 1045 gånger
Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk

#1389588
Förändringar sker ibland när man minst anar det, den här trevliga kärran är såld och bytt mot något annat inte alls lika sportigt. Det kommer en tråd när som helst.

Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk

  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33

Låter lite dumt men har du nollställt b[…]

Uppdatering på resultatet. Det var rattl&ari[…]

Bruten fjäder framvagn

Bytte också fjädrar på vår […]

Insugningsslangen

Vad är det för grunka som sitter på[…]