Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Walkmann
#1262007
Riktigt snygg, som sagt ovanligt med en så pass rikligt utrustad gte :-)
Kul också att det är fler som kör passat här inne ;-)
Bild
av vjohnj
#1262063
Fråga? Hur ar WV nu? Har en gamla golf -99. Men folk säger att Vw är mycket sämre efter -04/05?
Användarvisningsbild
av Brainy
#1262111
Grattis till en trevlig bil!
Var själv inne på en sån före jag köpte xc70in.
Jobbyte för frugan (=färre kortresor i privatbil som följd) samt awd var främst det som gjorde att det blev xc70 istället.

Jag kör e-up och e-golf i tjänsten, den förstnämnda är ett skämt men golfarna är riktigt riktigt trevliga att köra och jag har svårt att se att nästa bil skulle bli en ren bensin/diesel-bil.
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1262117
Brainy skrev:
Jag kör e-up och e-golf i tjänsten, den förstnämnda är ett skämt men golfarna är riktigt riktigt trevliga att köra och jag har svårt att se att nästa bil skulle bli en ren bensin/diesel-bil.
Nej det blir svårt. Än så länge släpper bensin/diesel bilar ut miljöfarliga ämnen. Så rena är dom inte. :-D ;-)
Användarvisningsbild
av StefanN
#1262176
Såg att det fanns en växelspaksknopp med blå stygn på, det vore snyggt.
s-l1600.jpg
s-l1600.jpg (62.57 KiB) Visad 2053 gånger
Användarvisningsbild
av Walkmann
#1262223
StefanN skrev: sön 29 jul 2018, 21:38 Såg att det fanns en växelspaksknopp med blå stygn på, det vore snyggt.
s-l1600.jpg
Den var snygg, vad går den lös på?
Användarvisningsbild
av StefanN
#1262343
Köpte från Tyskland. Fanns ett par på Bildelsbasen men då kostar dom en 500-ing mer.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25

Kinna Filmen ( Stig Helmer story) Skickat fr&ar[…]

Byte till sommarhjul med nya däck på. […]

Okej tack ska undersöka detta vidare

Möjligt att dom försökt bryta rattl[…]