Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StefanN
#1266263
Fick hem min laddbox idag, blev en Halo. Elgubben har inte tid förrän om några veckor att koppla in dock.
fullsizeoutput_47d.jpeg
fullsizeoutput_47d.jpeg (596.59 KiB) Visad 1943 gånger
Användarvisningsbild
av StefanN
#1267643
Noterade att jag inte hade startat bensinmotorn nån gång under augusti, soppan kommer bli gammal i tanken om det ska fortsätta så här.
av Schmoyoho
#1267677
Just say the word så kommer jag och tömmer tanken och sotar ur motorn åt dig, vad har man vänner till liksom? Är det elektrisk handbroms eller vanlig krycka förresten?
Användarvisningsbild
av Walkmann
#1267681
Schmoyoho skrev:Just say the word så kommer jag och tömmer tanken och sotar ur motorn åt dig, vad har man vänner till liksom? Är det elektrisk handbroms eller vanlig krycka förresten?
elektrisk..så tyvärr ;-)
Användarvisningsbild
av StefanN
#1270168
Frågade på VAG vad en uppsättning kåpor i matt chrome till speglarna kostade, bara 4308:-, som hittat. :-/
På måndag kommer i alla fall elektrikern och kopplar in laddboxen.
Användarvisningsbild
av Walkmann
#1270181
StefanN skrev:Frågade på VAG vad en uppsättning kåpor i matt chrome till speglarna kostade, bara 4308:-, som hittat. :-/
På måndag kommer i alla fall elektrikern och kopplar in laddboxen.
Hade en fundering på dom också..men det var lite väl dyrt :-/
Användarvisningsbild
av StefanN
#1270184
Finns inga alternativ typ Hova heller till denna. Hittar inget beg heller så det blir nog att avvakta med detta.
av Lövet
#1270226
StefanN skrev:Finns inga alternativ typ Hova heller till denna. Hittar inget beg heller så det blir nog att avvakta med detta.
Ebay tyskland är det som gäller: https://www.ebay.de/itm/Original-VW-Pas ... SwCGVYAM7m
237 EUR är fortfarande pengar men åtminstone hälften
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 25

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]