Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1258168
Tack ska ni ha! Älskar färgen bara mer och mer, och tycker den sticker ut mer än den smurfblåa, den är påtok för vanlig på ”vanliga” bilar :x

Idag blev det en tvätt och montering utav LED lampor i markbelysningen. Redo för en långtur på ca 35mil imorgon :-)

Bild
Bild
#1258181
Ja den där pastellblå var ju fin i ungefär fem minuter, denna djupblå håller sig bra och kommer säkert kännas modern ett bra tag.

Äsch, 35 mil är ju gjort i en handvändning. Hör av dig när du ska med ner till kontinenten ;-)
#1258286
Jag vet att man inte får fråga när det gäller större motorer men du får gärna återkomma med en förbrukningsrapport sen. Jag minns när XC90_executive postade förbrukningsstaplar efter en tur i sin 6-cyl (?) Polestar med förvånansvärt låg förbrukning. Hade varit kul att se vad denna landar på, oavsett om det är plattan i mattan eller lugnare körning.
#1258592
Jaa, är väl fel bil att prata om förbrukning men det är ju ganska kul ändå. :-D Såhär ser det just nu påväg hem ifrån Dalsland, helt okej med 367hk, AWD, 20” fälgar och motor som gått 200mil nu

Bild

p1ngwin: Precis, måste trycka på nyckeln eller aktivera trygghetsbelysningen vid urstigning för att det ska lysa i backspeglarna :-)
#1262123
Vilken grymt härlig bil detta är, man får ett leende på läpparna varje gång man sätter sig i den :-D

Har fått på min svartmålade Volvo text samt Volvo OEM lastskydd på stötfångarna för att skydda lite när hundarna ska in och ut ur bilen, även fast vi lyfter i dom :-)
I veckan så blir det förhoppningsvis lite toning utav strålkastare och framrutor så rullar vi mot Stenugnssunds Volvoträff nästa helg! 8-)

Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1262139
Härlig bil! :party:
Men bort med reklamen för bilhandlaren, om du inte får betalt för att köra runt med det... :-)
#1262167
Brainy skrev: sön 29 jul 2018, 16:29 Nice! Stor vill-ha-faktor på den bilen :)
Tackar! :-D
fjohan82 skrev: sön 29 jul 2018, 16:51 Härlig bil! :party:
Men bort med reklamen för bilhandlaren, om du inte får betalt för att köra runt med det... :-)
Tackar, japp den ska bort har en ny list på gång ;-)
Tät vevhusventilation?

Absolut inte vanligt. Kan inte minnas att jag bytt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev där[…]

Var det inte någon återkallelse p&arin[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]