Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jimlindeborg
#1256114
Tjenare!

Det börjar sjunka in mer och mer att jag faktiskt äger en av mina drömbilar så kanske är dags att starta en lite garagetråd för den. :-D
Bytte in min V40 T5 Carbon Edition mot en helt ny Bursting Blue V60 Polestar. Det som gör MY18 unik är just färgen, Bursting Blue som bara finns tillgänglig på denna årsmodell samt kolfiberdetaljer såsom frontläpp, sidokjolar och backspegelkåpor. Invändigt är det även lite annorlunda sömmar i stolarna samt broderad Polestar text i ryggstöden. Dessa är även numrerade och det tillverkas 1500st S/V60.

Planerna för denna är mest att vårda och ta hand om. Det lär bli lite toning här och där, men det återstår att se vad som händer! :-D

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Derank
#1256115
Riktigt supernice, färgen var ju överjävligt snygg, ljusår bättre än den där barbapappablåa de körde med förut, fyfan vad avis jag blir och glad midsommar på dig.
#1256153
Grattis till nya kärran :) Finns det något i den du saknar?
#1256165
Derank skrev: tor 21 jun 2018, 18:43 Går den bra ? :-))
Jaa, färgen är lite roligare än Rebel Blue, och eftersom jag är putsnörd så är metalliclack roligare på det sättet också :) Om den går bra? Ohjaa 8-) Glad Midsommar!
Micce1980 skrev: tor 21 jun 2018, 21:07 Grattis till nya kärran :) Finns det något i den du saknar?
Njae, den är ju fullutrustad med allt som finns på listan så jag saknar väl inget :-D
Användarvisningsbild
av Perra83
#1256277
Riktigt najs åk! MEN jag tycker inte att den färgen gör sig så bra mot kolfibern, fälgarna mm, i alla fall inte på bild. Den ser lite för snäll ut. Synd att den inte finns i crystal white 707. Allt det högblanka svarta bryter av så bra på en Polestar. Volvo har inte fattat att man inte ska blanda blankt och matt som dom gör. Varför är inte kolfibern och nedre grillen i fronten blank?

Klart att man blir avis på en så grym bil, stort Grattis!!!

Jag ska sminka min vita V60 med Polestarsplittar som ligger lackade och redo i garaget.
Användarvisningsbild
av Jovve
#1256390
jimlindeborg skrev: tor 21 jun 2018, 22:23
Derank skrev: tor 21 jun 2018, 18:43 Går den bra ? :-))
Jaa, färgen är lite roligare än Rebel Blue, och eftersom jag är putsnörd så är metalliclack roligare på det sättet också :) Om den går bra? Ohjaa 8-) Glad Midsommar!
Micce1980 skrev: tor 21 jun 2018, 21:07 Grattis till nya kärran :) Finns det något i den du saknar?
Njae, den är ju fullutrustad med allt som finns på listan så jag saknar väl inget :-D
Jag trodde alla som har -17 och -18 saknade den gamla sexan ;-)
Och vi som har -15 och -16 saknar åttastegade lådan :-(

Nej men skämt åsido, det är underbara bilar. Ler lika stort varje gång jag trycker på gaspedalen :-)
#1256991
XC90: Tack så mycket, förstår att du saknar din. Men vad rullar du i nu? :-D

Perra: Det är svårt att får det att se bra ut bild, i solen gör sig färgen och kolfibret som skiftar lite i guld grymt tillsammans, blev knäsvag första gången jag såg den i solen 8-)

Jag ska byta till en CC grill och i samband med det så ska även den nedre grillen lackas i blanksvart :)

Bild

Jovve: Hehe, lite sanning i det du säger, men skäms inte alls över att åka 4cyl. Kompressorljudet slår allt ;-)

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]