Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av CuteLunatic
#1235420
Tjena!

Tänkte att jag startar denna tråden redan nu, då jag förhoppningsvis kan hämta ut den nästa vecka. Då blir det såklart massa bilder här.

Utrustning: Inscription

Motor: Laddhybrid El/Bensin 4cyl407hk

Färg: Denim Blue Metallic

Inredning: Läder Vent Charcoal RC00

Paket:
Lounge Pro T8 V90: Akustik rutor, Dynförlängning m sidostöd, Instrumentpanel, klädd, Nappa Läder
Komfort, Passagerarstol elmanöv, Solgardin i bakdörrar

Teknikpkt V90/CC/XC: Intellisafe Surround, BLIS:Radar för död vinkel, Cross Traffic Alert, Rear Collision
Warning, In/ut speglar aut avbländ, Navigation, Parkeringssensor fram/bak, Strålkastare Dynamisk LED

Options: Sensus9" PS BowersWilkins, Panoramaglastak, Borttag av motoremblem, Parkeringskamera 360°,
Spolmunstycke eluppvärmda, Sportratt, Bärkassehållare i lastutr, Mörkt tonade rutor 5 st, Ryggmassage i
framstolar

Tillbehör: Nokian Odubb Alu 245/45R18 10-SPOKE TURBI, Drag, semi. Inkl adapter 13 -> 7, Interiörpaket, Charcoal,
Skyddsgaller i stål, Smutsskydd, lastutrymme, heltäckande, Stötfångarskydd bak, rostfritt stål
Bilagor
Screen Shot 2018-02-27 at 21.26.02.png
Screen Shot 2018-02-27 at 21.26.02.png (1.37 MiB) Visad 957 gånger
av CuteLunatic
#1238357
761 skrev:Riktigt nice! Funderar på beställning men jag undrar vad det är för leveranstid?
Omöjligt att säga exakt, men jag beställde min 30/10-17 och får den levererad denna veckan. så nästan 5 månader för mig.. dock värt väntan! :D
av CuteLunatic
#1238688
Update!

Fick precis besked om att leveransen blir uppskjuten till nästa vecka. Lite surt, men det är ok då jag har så mycket att göra denna veckan ändå. Yes, det närmar sig nu på riktigt :D
av CuteLunatic
#1240585
Nu är den hämtad. Fyfan vilken bil.. wow. Lägger upp fler bilder i helgen :-)-)
Bilagor
v901.jpg
v901.jpg (165.64 KiB) Visad 900 gånger

Hej! Vill ha tips på billig och bra Bilverks[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Man ska inte förakta 4an. Är ju rappare[…]

Fick samma svar från Volvo Sverige. B[…]

Hej på er, Jag har fått den kär[…]