Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av UnleashFusion
#1241755
ser definitivt mer komplett, instämmer totalt!. ogillar hur dom visar fiber på "volvocars", när man kollar interiören(då ser det riktigt bra) men i verkligheten blev det en helt annan känsla(mer besviken då det inte stämmer helt av vad som man "trodde" skulle se ut)
av Jensi
#1241917
Grymt. Gjorde du det själv? Ja vill oxå ha men högst osäker på hur man gör.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Användarvisningsbild
av slappadabas
#1241922
Jensi skrev:Grymt. Gjorde du det själv? Ja vill oxå ha men högst osäker på hur man gör.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Lämnade in den till samma firma som folierade mina lister och grill. Var lite svårt att komma åt överallt då de valde att foliera biten på plats utan avmontering samt att de försökte undvika att använda värmepistol i den mån det gick med tanke på skärmen och läderinteriören som kunde ta skada.

Tog cirka 2h för 500:-, mycket bra pris och jag är supernöjd med resultatet
Användarvisningsbild
av lillasnigel
#1241924
slappadabas skrev:
Jensi skrev:Grymt. Gjorde du det själv? Ja vill oxå ha men högst osäker på hur man gör.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Lämnade in den till samma firma som folierade mina lister och grill. Var lite svårt att komma åt överallt då de valde att foliera biten på plats utan avmontering samt att de försökte undvika att använda värmepistol i den mån det gick med tanke på skärmen och läderinteriören som kunde ta skada.

Tog cirka 2h för 500:-, mycket bra pris och jag är supernöjd med resultatet
Får man fråga vad foliering av lister och grill gick loss på?

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av slappadabas
#1241925
lillasnigel skrev:
slappadabas skrev:
Jensi skrev:Grymt. Gjorde du det själv? Ja vill oxå ha men högst osäker på hur man gör.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Lämnade in den till samma firma som folierade mina lister och grill. Var lite svårt att komma åt överallt då de valde att foliera biten på plats utan avmontering samt att de försökte undvika att använda värmepistol i den mån det gick med tanke på skärmen och läderinteriören som kunde ta skada.

Tog cirka 2h för 500:-, mycket bra pris och jag är supernöjd med resultatet
Får man fråga vad foliering av lister och grill gick loss på?

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
2200:-
Användarvisningsbild
av grillchips
#1241929
Tjusigt! Gloss black skulle nog faktiskt göra sig ännu bättre. Om du inte vill lacka så kan du ju alltid prova Plastidips glossifier på det där. Personligen har jag ingen bra erfarenhet av Glossifiern men jag tror att jag slarvade lite med förarbete samt påläggning av den. Vet flertalet som fått riktigt bra resultat.

Å andra sidan kostar det ju inte många kronor att dra på högblank färg på det där.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Det blir kanske inte så lätt när d[…]

Justering Halvljus

Vilken av de inringade skruvarna höjer man ha[…]

Missljud i bilen

Har en V70 D3 2.0 mk3 2016 som jag bytte till Somm[…]

Tänker att det kanske går att koppla in[…]