Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av slappadabas
#1241960
grillchips skrev:Tjusigt! Gloss black skulle nog faktiskt göra sig ännu bättre. Om du inte vill lacka så kan du ju alltid prova Plastidips glossifier på det där. Personligen har jag ingen bra erfarenhet av Glossifiern men jag tror att jag slarvade lite med förarbete samt påläggning av den. Vet flertalet som fått riktigt bra resultat.

Å andra sidan kostar det ju inte många kronor att dra på högblank färg på det där.
Tack så mycket. Håller med, tror det får bli en tripp till lackeraren vid tillfälle. Ska bara bestämma mig om jag ska köpa nya emblem eller plocka av och lacka befintliga.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1243288
Snyggt! Har du någon profilbild på hur framhjulen blev med spacers? Jag beställde bara bak (precis som andra här på forumet) men när jag tittade på bilen häromdan så hade även fram mått bra av att komma ut lite.
Användarvisningsbild
av slappadabas
#1243292
grillchips skrev:Snyggt! Har du någon profilbild på hur framhjulen blev med spacers? Jag beställde bara bak (precis som andra här på forumet) men när jag tittade på bilen häromdan så hade även fram mått bra av att komma ut lite.
Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
#1243313
Tack! :)
Herregud vad jag ångrar att vi inte la till lite mer deg för att gå upp en size i fälgstorlek för att få de där fast i 20"...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Ja killar och tjejer. Då behöver jag br[…]

Golv v90

Baserat på vad du beskrivit hade jag i din s[…]

Passar dessa fälgar

De passar och har sett flertalet S/V60 Cross Count[…]

Bilen klagar hela tiden på låg batt[…]