Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Jensi
#1247827
grillchips skrev:Tjusigt som attan! Så jädra sur över att vi inte la till den lilla extra kostnaden för de där fälgarna.
Ja det är tristnär man känner så. Jag tänkte faktiskt så när jqg valde dem. Att jag skulle ångra mig om jag inte tog det. Du har ju dock en bra plan på att t dina 19" till vinterdäck vilket jag hade önskat ;)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av grillchips
#1248090
Definitivt. Vi låg så långt över budget redan att jag antagligen hade fått välja bort panoramataket för fälgarna. Något jag inte skulle vara så sugen på. Fälgar går ju att eftermontera, taket är lurigare. :D
Har fått "erbjudande" att ev köpa två sådana fälgar du har. Kliar enormt i köptarmen men vet inte riktigt var jag ska kunna sourca enbart två till sen. Än så länge dräller det inte av dessa fälgar på marknaden tyvärr..
av Jensi
#1248285
grillchips skrev:Definitivt. Vi låg så långt över budget redan att jag antagligen hade fått välja bort panoramataket för fälgarna. Något jag inte skulle vara så sugen på. Fälgar går ju att eftermontera, taket är lurigare. :D
Har fått "erbjudande" att ev köpa två sådana fälgar du har. Kliar enormt i köptarmen men vet inte riktigt var jag ska kunna sourca enbart två till sen. Än så länge dräller det inte av dessa fälgar på marknaden tyvärr..

Beroende på pris så kan de vara värt att chansa. Ibland säljs 4st då nån är kantstött till vrakpris.



Skickat från min iPhone med Tapatalk

Dåliga lödningar i LSM (ligt switch mod[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]

Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]