Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1240563
Absolut, tygmattan är 100 gånger trevligare. Men jag känner att sålänge vi har barnvagn så kör vi på plastmatta. Den är tacksam, tål mycket stryk och om något läcker ut så är det inte hela världen. Nu har vi förvisso köpt en Kärcher 4002-våtdammsugare som ju skulle komma bra till pass i bilen men jag slipper ju helst. :lol:
#1242304
Tog en liten tur i fredags när solen var framme, bilen var avspolad någon dag tidigare men det hjälper ju föga i det här dammiga semi-vår-vädret.
Bäst av allt var att jag vid importen av bilderna såg att RAW-formatet på kameran var urbockat. Så helt fantasilösa och oredigerade bilder, hey ho lets go!

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Ska försöka ta och premiärtvätta den ordentligt i veckan och då ta lite mer detaljbilder.
#1242345
Tack hörrni! Savile Grey, ett par nyanser mörkare än Osmium. I mörker ser den svart ut och i solsken skimrar den i snygg metallic blyertsgrå.
#1242367
Riktigt snygg och fina bilder!
#1242368
I Teknikpaketet i utförandet som var när vi signade så innehöll det följande:
Intellisafe Surround
BLIS
Cross Traffic Alert
Rear Collision Warning
Speglar inne/ute autoavbländande
Navigation
Parksensorer fram/bak
Strålkastare dynamisk LED

Till Pro så var det HUD och någon mer grej som vi inte brydde oss om.
Hittar dock inte nånstans där det står Pilot Assist, men det har vi iaf. För det har jag redan provat.

Edit: Pilot Assist ingår redan i Momentum ser jag nu.
Användarvisningsbild
av batmac
#1242384
grillchips skrev:Tack hörrni! Savile Grey, ett par nyanser mörkare än Osmium. I mörker ser den svart ut och i solsken skimrar den i snygg metallic blyertsgrå.
Savile blir lätt skitig men är så jäkla snygg nytvättad.
#1242660
Vi valde Savile i tron om att den skulle svälja smutsen rätt bra, tji fick vi. :lol:
Äsch, jag är toknöjd med färgvalet. Den är råsnygg, diskret men ändå pampig.

Idag beställde jag hem lackskydd till bilen då vi inte tog något från fabrik. Tershine Magnify ska läggas på så fort som möjligt, jag tog med en Refract i beställningen som enligt Mr Tershine himself ska vara perfekt för att boosta skyddet mellan tvättarna men samtidigt ge en riktigt bra glans och avrinning. Han rekommenderade den över Apex som är en detailer men utan "boosten".

Nu slog det mig att jag kanske borde skaffa någon fälgförsegling. Jag kanske har kvar lite Sonax Fälgförsegling hemma, men vad rekommenderas annars?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 34
Tät vevhusventilation?

Absolut inte vanligt. Kan inte minnas att jag bytt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev där[…]

Var det inte någon återkallelse p&arin[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]