Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1232178
slappadabas skrev: Snyggt! Var köpte du dem?
Av en privatperson på garaget.org :)
#1233284
lillasnigel skrev: Är färgen på dina bilder ungefär som i verkligheten? Jag har sneglat på en sån till min svarta V60 och jag gillar inte riktigt krom och ljus alu men en hyfsat mörk stållist skulle kunna funka :)

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
Jag passade på att jämföra lite i garaget nu. Bilderna blir ju inte helt 100% förstås men man får nog en idé kring det. Så med skitiga bilar och taskigt garageljud ska jag väl härmed försöka demonstrera hur den ser ut på en svart bil.

En väldigt ljus bild, svart V90:
Bild

Svart Saab, här är nog den mest "riktiga" bilden tror jag:
Bild

Svart XC60:
Bild

Provade flera bilar som synes mest för att ljuset i garaget är högst ocharmigt och faller väldigt annorlunda på sina ställen. Men det kanske gav dig lite mer kött på benen iaf! :)
Användarvisningsbild
av Derank
#1233286
går du runt och lägger det där lastskyddet på olika bilar och fotar? Personligen skulle jag blivit vansinnig om jag kom på dig-

Ska tillägga att jag inte ser bilderna så jag vet inte hur du gör
#1233292
Bara väntade på att den frågan/kommentaren skulle komma. ;)
Riktigt så korkad är jag inte. Jag höll den på behörigt avstånd från bilarna och tog ett kort och så var det inte mer med det.
#1233294
Spoiler »
Tackar :) det där skulle nog passa bra till mina tilltänka fälgar i "matt titan"

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
#1235681
Börjat kika lite på toning av rutorna. Hittade ett ställe (Waxdepån i Täby) som tog 2990:- för 5-7 rutor. Låter det som ett rimligt pris?
#1235754
grillchips skrev:Börjat kika lite på toning av rutorna. Hittade ett ställe (Waxdepån i Täby) som tog 2990:- för 5-7 rutor. Låter det som ett rimligt pris?
2990:- låter som ett bra pris. Vill minnas att jag betalat mellan 3000-3500 vid toning av rutor hos div firmor i Skåne, främst Malmö
#1235807
slappadabas: Ja, det låter som ett rimligt men bra pris faktiskt. Har tidigare uppskattat kostnaden till 3-3.5 så nu ska man bara hitta ställen som gör ett 110%igt jobb. :)

jim: Välkommen! ;) 3v kvar!
Du som känner massor av folk i svängen, tips på tona rutor-ställen?
#1235831
3 veckor! Vad kul, då är det snart dags :D. Väntan är alltid lika olidlig när man väntar på att få sin bil med enbart google till sin hjälp för att hitta delar, få inspiration till modifikationer, fälgar etc.
Ska bli kul att följa tråden
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 34

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Sitter ju backkamera i vilken V70/XC70 som hels[…]

Tack för ett utförligt svar Lennart! S&a[…]

Fattar inte riktigt detta. Alla av nya generatione[…]