Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1383081
Snyggt! Och blir snyggt med spacers också, jag testade mina igår men Polestar-fälgarnas gods är nog tjockare, mina förlängda hjulbukt gav bara tre varv.
Var köpte du Foliatec-färgen förresten?
#1383094
@Briander, oj, de förlängda var för korta?! :/
Foliatec-färgen köpte jag på JSpec!
#1383147
De var perfekta på min S80 med samma spacers men då hade jag Alecto-fälgar, så det enda som skiljer nu är just fälgen, dessutom ruskigt dyra bultar så lite surt :/
Åhå då ska jag kika in där!

Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk

#1384827
Ja, som vissa sett i "vad har du gjort för din volvo idag"-tråden så var ju bilen med om en mindre incident i veckan. Polisanmälan och skadeanmälan gjordes direkt samma dag, igårkväll var jag iväg och snackade med ägaren till bilen som undrade hur allt gått till (hans fruga körde) och jag förklarade. Han suckade mest och tyckte skadan var synd på "en så fin och ny bil" varpå han tog på sig hela köret.

Jag har nu uppdaterat min skadeanmälan hos Volvia med hans uppgifter och hoppas att allt löser sig utan större bekymmer. Första gången jag behöver göra något liknande så fingers crossed att jag gjort allt rätt. :party:
#1385238
Äntligen trillade bultarna in. Nu ska jag bara hitta tid till att hissa bilen och greja. Bjuckar på en dassig mobilbild.
IMG_20200614_090351.jpg
IMG_20200614_090351.jpg (35.48 KiB) Visad 1022 gånger
#1385525
"Vi har fått alla uppgifter som behövs för att kunna ersätta skadan utan att du behöver betala självrisk. Vi anser att föraren av den andra bilen är ansvarig till olyckan."

Det här blev genast en mycket härligare dag!
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 34

Ja killar och tjejer. Då behöver jag br[…]

Golv v90

Baserat på vad du beskrivit hade jag i din s[…]

Passar dessa fälgar

De passar och har sett flertalet S/V60 Cross Count[…]

Bilen klagar hela tiden på låg batt[…]