Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#1230928
Hallå igen!
Vad köpte du för spacers, och vart? 15mm vet jag, men thats it. :) Håller på att bunkra upp med grejor innan bilen levereras.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
#1230929
grillchips skrev:Hallå igen!
Vad köpte du för spacers, och vart? 15mm vet jag, men thats it. :) Håller på att bunkra upp med grejor innan bilen levereras.
Har 15mm spacers liggandes som skall på till våren på min från v-parts och de ser väldigt välgjorda ut.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1230936
AndreasThn skrev: Har 15mm spacers liggandes som skall på till våren på min från v-parts och de ser väldigt välgjorda ut.
Najs! Gick in snabbt på Vparts men hittade inga V90-specifika spacers. Vad fick du betala?
Användarvisningsbild
av StefanN
#1230940
SRT skrev:Mycket fin bil men varför kallas en fyrcylindrig motor för T5.
Varför inte? T6 och T8 är ju också fyrcylindriga. Och en D3 är ju inte trecylindrig heller.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
#1230941
grillchips skrev:
AndreasThn skrev: Har 15mm spacers liggandes som skall på till våren på min från v-parts och de ser väldigt välgjorda ut.
Najs! Gick in snabbt på Vparts men hittade inga V90-specifika spacers. Vad fick du betala?
https://vparts.se/se/v70/volvo-v70-2008 ... -15mm.html

Dessa är det jag har, dock till v70 vet inte om navdiametern skiljer.
Användarvisningsbild
av SRT
#1230942
Ha ha ... så man ger dessa för mig nyare Volvo versioner motorbeteckningar som bilen inte har !?.Herrejestrikanes, hmmm, då har jag nog inte någon turbo femma utan en Twin turbo V10 ha ha ... Verkar som om Volvo börjar spåna ur lite ha ha ... :D

Monterade in en CarPlay box i bilen. Känns[…]

Dörrlås V-fram

Jo, det var ett kabelbrott. Den klassiska grö[…]

Hej, jag letar efter en lämplig bil till fami[…]

har du provat göra rent sensorn i LMM? an[…]