Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Walkmann
#1209203
Den gör sig grymt bra i den gråa du har :-)-)
Ja dom på liljas verkar trevliga o bra att ha att göra med, synd det ligger 5h bort bara.
Har du testat fälgarna? Kul att se hur den dimension sitter på v60..
Användarvisningsbild
av p1ngwin
#1209206
Walkmann skrev:Den gör sig grymt bra i den gråa du har :-)-)
Ja dom på liljas verkar trevliga o bra att ha att göra med, synd det ligger 5h bort bara.
Har du testat fälgarna? Kul att se hur den dimension sitter på v60..
Absolut, ring till en säljare och be han ta dina kontakt uppgifter så ringer han upp så fort de får in den i bilhallen :) Ja jag har testat en fälg och det såg bra ut, har dock inga däck på ännu så väntar med spänning tills de är monterade. :twisted:
Användarvisningsbild
av Walkmann
#1209212
p1ngwin skrev:
Walkmann skrev:Den gör sig grymt bra i den gråa du har :-)-)
Ja dom på liljas verkar trevliga o bra att ha att göra med, synd det ligger 5h bort bara.
Har du testat fälgarna? Kul att se hur den dimension sitter på v60..
Absolut, ring till en säljare och be han ta dina kontakt uppgifter så ringer han upp så fort de får in den i bilhallen :) Ja jag har testat en fälg och det såg bra ut, har dock inga däck på ännu så väntar med spänning tills de är monterade. :twisted:
Absolut!
Spännande, upp med bilder sen :D
Användarvisningsbild
av p1ngwin
#1209229
Walkmann skrev:
p1ngwin skrev:
Walkmann skrev:Den gör sig grymt bra i den gråa du har :-)-)
Ja dom på liljas verkar trevliga o bra att ha att göra med, synd det ligger 5h bort bara.
Har du testat fälgarna? Kul att se hur den dimension sitter på v60..
Absolut, ring till en säljare och be han ta dina kontakt uppgifter så ringer han upp så fort de får in den i bilhallen :) Ja jag har testat en fälg och det såg bra ut, har dock inga däck på ännu så väntar med spänning tills de är monterade. :twisted:
Absolut!
Spännande, upp med bilder sen :D
Kommer uppdatera så fort något nytt händer :) klickade hem polestar läppen nu ikväll, fick tag i riktigt bra pris :twisted:

Bild
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1209245
p1ngwin skrev:
Micce1980 skrev:Absolut en fin kärra :) Missa nu inte att få bort reklamen på nummerskyltshållaren bara, en liten detalj som gör mycket :-)
Får köpa ny skylthållare för blir så fult om man tar bort bara reklam plasten som sitter under 8)
Hehe, jag ryckte reklamen när vi stannade på macken på vägen hem :mrgreen: helgen efter köpte jag nya hållare ;)


Ojoj,, den där läppen kommer sitta som en smäck :-)-)

Kommer nog bli en trevlig tråd detta
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1209248
p1ngwin skrev:
Micce1980 skrev:Absolut en fin kärra :) Missa nu inte att få bort reklamen på nummerskyltshållaren bara, en liten detalj som gör mycket :-)
Får köpa ny skylthållare för blir så fult om man tar bort bara reklam plasten som sitter under 8)
Jag köpte en sån här. Ut paketet tog jag bara listen, som passade rakt av där reklamlisten hade suttit.

https://www.mekonomen.se/bil/tillbehor/ ... pa281832sv
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
XC70 - S80 och XC90 i ett?

XC60 T6 med 10mil om dagen låter dyrt. XC70 […]

Peking

Vågar jag köra?

Idag har två lampor börjat lysa. De lys[…]

Bruten fjäder framvagn

Jag bytte ena fjädern på min V70 2012 v[…]