Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Briander
#1230068
SvenB skrev:
Briander skrev:
Jag med, med bara fingrarna som verktyg... Ska testa med ett fiskben någon dag och hoppas på bättre tur :)
Fiskben Vs Falsben? I monteringsanvisningen talas det om falsben, men du skriver fiskben. Är det samma sak?
Som grillchips skrev är det många namn på samma pryl, fiskben heter dom på jobbet i alla fall :)
rps20180202_102821.jpg
rps20180202_102821.jpg (52.13 KiB) Visad 1170 gånger
Användarvisningsbild
av SvenB
#1230097
Var köper man sådana? Tänkte vid nästa monteringsförsök använda en plastsmörkniv, men om man kan få tag i ett riktigt verktyg är det ju bättre. :roll:
Användarvisningsbild
av grillchips
#1230106
Jula, Biltema.. Lite överallt skulle jag tro. Jag köpte ett tiopack på eBay för kanske 40kr. Dålig hållbarhet på de dock. :D
Användarvisningsbild
av SvenB
#1230111
grillchips skrev:Jula, Biltema.. Lite överallt skulle jag tro. Jag köpte ett tiopack på eBay för kanske 40kr. Dålig hållbarhet på de dock. :D
Vare sig Jula eller Biltema har dom så att du kan söka dom på deras respektive hemsidor. Men tror jag hittat på Fyndiq
Användarvisningsbild
av SvenB
#1230118
Kan hända att jag bara sökte på Falsben, innan jag visste att det var lika med Fiskben :oops:
Användarvisningsbild
av grillchips
#1230127
Dessa från eBay är de som jag använder:
https://www.ebay.com/itm/Car-Door-Trim- ... Swl9RZ6djY

De är som sagt lite i klenaste laget. De funkar bra ett tag men sen blir spetsarna gärna lite böjda. För det priset dock så har jag köpt på mig en 2-3 uppsättningar genom åren, det har det varit värt.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1230129
Torde duga utmärkt. I värsta fall, ta hjälp av en (inte så vass) plattmejsel för finliret och fiskbenet för grovgörat.
Användarvisningsbild
av SvenB
#1230166
Då ha jag gjort en vansinnesaffär igen. Hela 49 kronor. Det kommer nog lagom till mina fingrar blivit återställda :wink: Kanske lite fåfängt att en "gammal gubbe" ska ha sportpedaler, men jag är fåfäng. 8)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Yttertemperatur mätare

Hade detta på min V60 CC MY19, visade -20 n&[…]

Visa din semesterbil(d)

Förra veckan rullade bilen från Sverige[…]

@bem , Vad blir det sen då?

Utsvängda byxor