Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jimlindeborg
#1231404
Tänkte på det, du hade ju kunnat köpa mina gamla R-design pedaler, dom ligger ju bara och skräpar sen jag bytte till Polestar Performance pedalerna :lol:
Användarvisningsbild
av SvenB
#1231438
jimlindeborg skrev:Tänkte på det, du hade ju kunnat köpa mina gamla R-design pedaler, dom ligger ju bara och skräpar sen jag bytte till Polestar Performance pedalerna :lol:
Tack för omtanken. Men du kan ju annonsera ut dom här på säljgruppen
Användarvisningsbild
av SvenB
#1235837
Så var första servicen i min ägo, avklarad i går. 5.984,5 stod mätaren på. De upptäckte inget fel, denna gång heller. Skobes i Flen har ju sålt, och skött bilen sedan ny. :lol:
Användarvisningsbild
av SvenB
#1235892
Nu har jag "velat" färdigt och beställt sommarmattor. Det blev i Super Velour från Hova. Stod i valet och kvalet mellan Hova och "Holländska Velourmattor". Det skiljer i alla fall 200:-, så jag chansar på Hova och att jag blir nöjd. Men det var tur jag var ute i god tid. De har tydligen tagit slut på lager, så det blev beställningsvara 3-4 veckor. 4 veckor :?: Då är det förhoppningsvis dags att lägga i dom. :lol:
Användarvisningsbild
av MartinS
#1236257
Ta gärna ett par bilder på dom sedan. Jag är inte värst nöjd med orginal tygmattor. Skulle vilja ha bra nålfiltsmattor istället. Gärna något större på förarsidan också, befintlig är för kort tycker jag.
Användarvisningsbild
av SvenB
#1236259
MartinS skrev:Ta gärna ett par bilder på dom sedan. Jag är inte värst nöjd med orginal tygmattor. Skulle vilja ha bra nålfiltsmattor istället. Gärna något större på förarsidan också, befintlig är för kort tycker jag.
Det skall jag göra. :-)-)
Användarvisningsbild
av SvenB
#1236865
Nu "plingade" telefonen. Mattorna finns att hämta hos OK/Q8. Skall ändå till Flen i morgon. Får bli hämtade då. Beställningsvara 3-4 veckor? Garderar dom sig på Hova? Det har tagit 3 arbetsdagar sedan beställning. :lol:
Användarvisningsbild
av SvenB
#1237055
Nu har jag hämtat velourmattorna. Ber om ursäkt att jag inte städat bilen, men provmonterar förarmattan ändå. Jag är nöjd med kvaliteten, men har givetvis inte jämfört med de holländska eftersom jag aldrig sett några. :lol:
Förarmatta.JPG
Förarmatta.JPG (467.09 KiB) Visad 1298 gånger
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Bruten fjäder framvagn

Jag kontaktade bilförsäljaren Bilia, dom[…]

XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]

Den eviga däcksfrågan

Varför spacers, det är inte bra för[…]

S80

Söker en S80 2007-2016 Manuell . Välv&ar[…]