Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#1230167
Som jag alltid har sagt, kan man så ska man! ;)
Användarvisningsbild
av Briander
#1230186
Själv har jag stått med mina pedaler och ett fiskben i 45 minuter nu och är inte ens nära att få dit dom. Get upp nu :lol:
Användarvisningsbild
av Mini_ice
#1230464
Tycker färgen är riktigt fin, och när den blandas med lite svart och "silver" blir den ju jättesnygg!!

Letar du fortfarande mattor?
Användarvisningsbild
av SvenB
#1230488
Mini_ice skrev:Letar du fortfarande mattor?
Jag kommer titta på lite alternativ. Det är ju ingen brådska så länge vädret är som det är nu ??:-/ Jag har ju gummimattor. :|
Användarvisningsbild
av SvenB
#1231144
Briander skrev:Själv har jag stått med mina pedaler och ett fiskben i 45 minuter nu och är inte ens nära att få dit dom. Get upp nu :lol:
Nu är det nära, kanske. I dag kom ett brev.
Falsben.JPG
Falsben.JPG (401.78 KiB) Visad 1244 gånger
Användarvisningsbild
av grillchips
#1231145
Jag blir lika förhoppningsfull varje gång tråden uppdateras, seså, ner till bilen och kläm på de små asen nu! Heja heja! :)
Användarvisningsbild
av SvenB
#1231161
grillchips skrev:Jag blir lika förhoppningsfull varje gång tråden uppdateras, seså, ner till bilen och kläm på de små asen nu! Heja heja! :)
Lugn, Rom byggdes inte på en dag :wink:
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1231187
SvenB skrev:
grillchips skrev:Jag blir lika förhoppningsfull varje gång tråden uppdateras, seså, ner till bilen och kläm på de små asen nu! Heja heja! :)
Lugn, Rom byggdes inte på en dag :wink:
Avundas de som har tålamod och lugn i sig att vänta :-)-) KLÄM DIT DE NU!!! *skämtar* :wink:

Det där verktyget är guld värt, hade nog haft finfina märken i inredningen annars
Användarvisningsbild
av SvenB
#1231288
Sportpedaler.JPG
Sportpedaler.JPG (675.88 KiB) Visad 1193 gånger
Så där, är alla nöjda nu. Åtminstone är jag nöjd. Det enda konstiga är gaspedalen. Det verkar finnas två versioner. Det finns ju en "kloss" under gaspedalen som jag trodde skulle in i en motsvarande "säck" på pedalgummit. Det finns inte en susning att det går. Men pedalgummit sitter helt som det ska runt om ändå. Ber om ursäkt för dålig bild, och dålig städning :oops:
Senast redigerad av 1 SvenB, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1231289
Härligt! :D Det blev ju kanon det där.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

@bem , Vad blir det sen då? Funderar p&[…]

Det är inte bara det. Hela D5T5 består […]

Givare i kylaren hoppar ur

Låter som en rimlig orsak, blir väl til[…]

Jag använde domkraft vid byte på min S4[…]