Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
#1229552
Bromspedalen är jag inte särskilt orolig för, den är ju ganska stor, men gaspedalen blir nog lite svårare. Men det löser sig :|
Användarvisningsbild
av SvenB
#1229817
jimlindeborg skrev:Inga beskymmer att byta, är gjort på 10 min :)
Jag misslyckades i alla fall vi första försöket. :wink:
Användarvisningsbild
av grillchips
#1229827
Sven: Vi herrar behöver ibland lite mer tid på oss. Inte lika spänstiga som ungdomarna! :wink: :)
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1229838
Äsch, en annan är ju född 1980 och lika vig ännu, vad gör ni på fritiden egentligen? :wink:

Hämtade paketet idag och det tog nog rätt precis 10 min :wink:

Misslyckades utan verktyg först men med falsben och "sefiefunktionen" i kameran igång så den användes som spegel gick det bra
Användarvisningsbild
av grillchips
#1229841
Skaffade två barn och slutade arbeta som hantverkare och hamnade i IT-branschen vid ett skrivbord istället. Skyller på det. ;)

Sven: Nyttjade du några verktyg vid monteringen? Jag tror fasen inte jag hade lyckats få på mina utan det. Ett par väl valda svordomar och "1 2 3!!!" så var de på plats.
Användarvisningsbild
av SvenB
#1229843
Nej, dum som jag är trodde jag att mina fingrar skulle räcka. Men de höll inte måttet. Falsben anbefalles tydligen, och det har jag inget. :wink: Dessutom är jag betydligt äldre än er, tror jag.
Användarvisningsbild
av Briander
#1229928
SvenB skrev:
jimlindeborg skrev:Inga beskymmer att byta, är gjort på 10 min :)
Jag misslyckades i alla fall vi första försöket. :wink:
Jag med, med bara fingrarna som verktyg... Ska testa med ett fiskben någon dag och hoppas på bättre tur :)
Användarvisningsbild
av SvenB
#1230056
Briander skrev:
Jag med, med bara fingrarna som verktyg... Ska testa med ett fiskben någon dag och hoppas på bättre tur :)
Fiskben Vs Falsben? I monteringsanvisningen talas det om falsben, men du skriver fiskben. Är det samma sak?
Användarvisningsbild
av grillchips
#1230058
Kärt barn har många namn. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]