Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1190710
Suunto skrev:Kollade inte med andra ÅF. Detta gäller Bilia.
....och jag beställde min hos Bilia. Tror det var fyra eller fem kvar då.
#1191968
Bilia har fått in 1st t5 summum osmium grå
Antagligen nån som hoppat av för mycket riktigt har t5 varit slut den senaste tiden
#1192026
hollan skrev:Bilia har fått in 1st t5 summum osmium grå
Antagligen nån som hoppat av för mycket riktigt har t5 varit slut den senaste tiden
Jag såg en lätt begagnad 2017 med 1600 mil på mätaren i Göteborg. Pris: 390.000
20.000 mindre än vad jag gav för en ny. Dom behåller värdet bra!!
#1192097
Finns ju såklart ingen som betalar mer för en beggad än 3n ny. Du vet ju heller aldrig slutpriset. Priset på lappen är ju sällan vad de får.
#1192128
Derank skrev:Finns ju såklart ingen som betalar mer för en beggad än 3n ny. Du vet ju heller aldrig slutpriset. Priset på lappen är ju sällan vad de får.
Men nu finns det inga nya längre, om man inte menar den nya 2018 års modell. Den kostar betydligt mer. Vad dom sedan får vet vi inte, som du mycket riktigt påpekar.
#1192354
jimbohoffa skrev:Hej!
Jag beställde en likadan dagen innan dig, då var det bara 6st kvar innan vi tog vår. Så dom försvann snabbt :)
Nu är det bara att vänta på bilen, leverans vecka 38 är beskedet än så länge.
Och jag har vecka 39, vilket ändrades från 38 förra veckan.
Tog du också Savilegrå? Annars var det svart eller någon blå färg, vill jag minnas.
#1192370
Jag tog en svart, det var 2st vita, 2st svarta och 2st grå kvar enligt min säljare.

Sen la jag till fast dragkrok och stänkskärmar, Fick den för 380 tusen med rabatten vi Volvoanställda har. När man kollar på blocket ser det ut som ett grymt bra pris.
#1192380
Då hade våra säljare olika listor som dom tittade i. :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12

oki men den slangen har jag inte sett på min[…]

Bilens utrustning från Vin nr

Du kan kolla utrustningen igenom att trycka in reg[…]

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]