Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
#1349916
Det är nästan märkligt hur stor skillnad det gör med mätartavlorna med Chrono Dials, de andra ser så snikiga ut.

Nu ser ju det lite gammaldags ut jämfört med dagens TFT-hus, men dom är ändå ganska eleganta måste jag säga och håller ändå på något sätt...
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1349933
MartinS skrev:Det är nästan märkligt hur stor skillnad det gör med mätartavlorna med Chrono Dials, de andra ser så snikiga ut.

Nu ser ju det lite gammaldags ut jämfört med dagens TFT-hus, men dom är ändå ganska eleganta måste jag säga och håller ändå på något sätt...
Klart är att man gärna satt in ett tft-hus, men samtidigt är jag osäker på om allt då lirar som det skall. Men dessa lite finare mätarhus blir inte riktigt omoderna tycker jag, de håller länge :-)
Användarvisningsbild
av MartinS
#1349943
Jag känner precis som du, eftersom ett TFT-hus inte blir helt 100% är jag nöjd med chrono dials, dom blir inte riktigt omoderna ändå.
av Lövet
#1362999
Bilen är såld och Micces vidare äventyr kan följas i: viewtopic.php?f=51&t=153715&p=1362923#p1358912
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]