Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av llesrof
#1131656
robinb3rgsten skrev:Då är de ju v8 i 480
Näe, den bygger på Galaxy och då hade Volvo frångått denna princip för att återgå till den i och med Volvo 850.
av V60D5AWDPolestar
#1131695
Säkert att det inte är femmor I 300/400 då.....
Användarvisningsbild
av robinb3rgsten
#1131699
llesrof skrev:
robinb3rgsten skrev:Då är de ju v8 i 480
Näe, den bygger på Galaxy och då hade Volvo frångått denna princip för att återgå till den i och med Volvo 850.
Ja va mest ironisk; )
av V60D5AWDPolestar
#1131742
robinb3rgsten skrev:
llesrof skrev:
robinb3rgsten skrev:Då är de ju v8 i 480
Näe, den bygger på Galaxy och då hade Volvo frångått denna princip för att återgå till den i och med Volvo 850.
Ja va mest ironisk; )
Var rätt uppenbart :-)-) för vissa av oss I alla fall.

Men jäklar vad coolt det skulle vara om någon tröck ner 8:an från CX90 I en 480! :-O) :-O) :-O)
Användarvisningsbild
av SkauneJohan
#1131778
gud va ni ska spamma om ovidkommande bilar i min tråd :???:

White skrev:
llesrof skrev:Näe. Sexor.
Ge dig! Det ÄR fyror!
precis så är det :-)-) till den som är trög och tror att 360 har 6 cylindriga motorer....så upprepar jag svaret än en gång och svaret fortfarende NEJ dom kom bara med 4 cylindrar orginal! däremot fanns en specialbyggd 363 cs prototyp med prv v6 och en 343 med 5cylindrig diesel som slog hastighetsrekord, dvs inget serieproducerat PUNKT SLUT
av Lövet
#1131785
Nu sätter vi stopp för "skämt" i den den här tråden. Det är rätt uppenbart att det inte uppskattas. Det här är en garagettråd, inte en allmän flamsdiskussion. Berörda parter lär veta vilka ni är.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
#1131980
SkauneJohan skrev:däremot fanns en specialbyggd 363 cs prototyp med prv v6 och en 343 med 5cylindrig diesel som slog hastighetsrekord, dvs inget serieproducerat PUNKT SLUT

prv-6an är väl inte så het kanske, men den där 5-cyl dieseln kanske skulle vara något att hinka ner i din 360? :D
Eller kanske rent av stoppa ner en T5a :P Krävs dock en hel del ombyggnader för att få plats med en vettig växellåda, men ändå :P
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1131983
Lucif3r skrev:
SkauneJohan skrev:däremot fanns en specialbyggd 363 cs prototyp med prv v6 och en 343 med 5cylindrig diesel som slog hastighetsrekord, dvs inget serieproducerat PUNKT SLUT

prv-6an är väl inte så het kanske, men den där 5-cyl dieseln kanske skulle vara något att hinka ner i din 360? :D
Eller kanske rent av stoppa ner en T5a :P Krävs dock en hel del ombyggnader för att få plats med en vettig växellåda, men ändå :P
En B234:a känns spontant närmare till hands, mer som är rätt redan. Väldigt skön motor att köra också :)

Casual dating at its finest – join the leadi[…]

Överhettad passat b5

Hjälp! Köpte min Passat 1.8t -99 fö[…]

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]