Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Briander
#1107554
Hörde senare att både knutens ljud och det här knacket kom samtidigt när jag svängde, sedan bara knacket kvar, det låter oroväckande högt. Konstigt också att det försvinner efter en stund men är tillbaka nästa gång man kör. Får nog ta upp bilen på n lyft och se om jag ser något...
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1107760
Briander skrev:Hörde senare att både knutens ljud och det här knacket kom samtidigt när jag svängde, sedan bara knacket kvar, det låter oroväckande högt. Konstigt också att det försvinner efter en stund men är tillbaka nästa gång man kör. Får nog ta upp bilen på n lyft och se om jag ser något...
Kan vara ett dåligt fjädersäte, jag hade det på min och det förde ett jäkla väsen på morgonen när bilen stått ett tag men hade jag bara kört en 500m så var ljudet så gott som borta. Kan väl beskriva ljudet som ett väldigt gnirkande ljud med inslag av slagljud donk donk.
Användarvisningsbild
av Briander
#1109126
Om någon vill köpa Fondmetal-fälgarna på sida 9 i tråden så är de till salu, Toyo Proxes R32 med 5mm sitter på. Finns skråmor osv men i hyggligt skick. De finns i Göteborg.
Användarvisningsbild
av Briander
#1114149
Här hände det grejer, bilen såldes, får se om jag får anledning att starta en ny tråd här eller inte, just nu billös.
Användarvisningsbild
av Briander
#1115321
Det var inte tänkt att sälja den, men den började kännas lite gammal, och precis efter så blev jag erbjuden att köpa en bil av en gammal kompis, och kunde inte låta bli så jag ska hämta en icke-Volvo om en vecka.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1115472
Gamla :shock: Tycker inte att dom känns gamla utan att dom hänger med bra i tiden än.
Användarvisningsbild
av Briander
#1115517
Jag gillade den men har man kört lite nyare bilar så märks åldern på att man saknar en del funktioner, 18 är ju en tid ändå, men få bilar är så bekväma efter det miltalet :) just nu saknar jag den när kollektivtrafiken är enda medlet :x
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

Aldrig gjort det men, om det går att öp[…]

Det är inte reglervententilen på AC som[…]

Leasing bildäck

Jag och min sambo har leasat bil och lämnad[…]

Vi som beställt nya XC60

Man kan ju ladda batterierna när man kö[…]