Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1099277
Lucif3r skrev:Det är ju rätt populärt att centrumvända plåtisar på sina vinterpulkor. Inte för att jag tycker det passar på en 940 men, är ju billigt iaf :roll:
Ja så kan man ju göra, men är inte heller så förtjust i centrumvända plåtfälgar, så det får vara rena plåtisar utan navkapslarna. Billigare och mycket enklare än att köpa nya fälgar eller centrumvända dessa. :wink:
#1099998
Hiss var det här! Då sätter jag dit dekalen någon dag snart. Oavsett (nästan) vad för dekal det är så tycker jag att det är riktigt snyggt att ha en där på det lilla fönstret i bak, eller stora om man har en 245.

Tack för tipset om länken, Schmoyoho!

Imorgon blir det till att gå upp riktigt tidigt och tvätta bilen. Eller en liten del av den i alla fall. Var med om en birdstrike idag. Duvjäveln ville inte flytta på sig. Duns sa det och i backspegeln såg jag ett stort moln av fjädrar. När jag kom fram till min destination och tog en titt på kofångaren och läppen så var det blodfläckar, lite inälvor och en massa fjädrar på kylar. Det vill jag helst inte ha kvar där en längre tid. :shock:


Varning för eventuellt starka bilder! Eller en bild i alla fall, men nu är du varnad. Titta på egen risk. Inte för att jag tycker att bilden är stark men lite äckligt är det och det är lika bra att varna känsliga tittare.
Spoiler »
#1100269
Det var första gången jag ens nuddade en fågel med bilen. Den bara stod på vägen och glodde på mig. Det var som ett chicken race. Dock gav ingen av oss vika och det fick fågeln sota för, och även jag i och för sig som behövde tvätta rent efteråt. Tror duvan tog i nummerplåten först för det var lite blod och fjädrar där och det är en bula där nu. Några krigsärr ska väl bilen ha.

Att rengöra efter bridstriken var inte trevligt. Luktade lite gjorde det också men det var tvunget att göras. Nu är det i alla fall rent. Blir nog inga fler birdstrikes i framtiden om jag får välja själv. :D

Försent med dissen förresten. Omröstningen är redan avslutad. Det blev 100% hiss. :wink:
Användarvisningsbild
av FyoDisco
#1100604
Hahahahaha, dock var min fogel lite mer mosad än den i videon. Ingen som sa till mig att jag hade en fogel heller. :( :lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18

Casual dating at its finest – join the leadi[…]

Överhettad passat b5

Hjälp! Köpte min Passat 1.8t -99 fö[…]

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]