Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1091661
Schmoyoho: Jag beställde en list med egen text från http://www.funplate.se. Lite dyrt men det fick bli så. :-)-)

Perra83: Det är ju låååångt kvar tills den tiden kommer hoppas jag, för jag har beslutångest över hur jag ska göra med vinterfälgar. Om jag ska kränga på vinterpuckar på min 18" Cratus jag hade på V50in eller om jag ska försöka byta bort dom mot tex Ixion eller några andra 18". :mrgreen:
#1092034
Var ute och poffade lite igår. Första gången jag provar en fullgas acceleration från stillastående. :D


[youtube]xjxuiDbqOS4[/youtube]

EDIT: Funkar inte inbäddning utav YT klipp? Här är länken till klippet iallafall,
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Lagt in filmen i inlägget
#1093051
Idag så kom den nya regskyltslisten så nu slipper jag åka runt och göra reklam för bilhandlaren. :) Var även nere på Volvo och beställde stänkskydd fram och bak samt färg till dessa. Skulle komma imorgon så vet jag vad jag gör i helgen iallafall 8)

Gick även över bilen runda med Meguiars Wash&Wax Anywere. Förbannat bra medel när man inte orkar åka och tvätta ordentligt!

Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
#1093151
Grattis till nya kärran :D .Nu får jag hålla ögonen öppna och se om man möter dig. Förstår om du inte bytte på bilia eskilstuna. Där kan man gå en hel dag utan försäljarna visar intresse :evil:
#1093279
Nexus skrev:Grattis till nya kärran :D .Nu får jag hålla ögonen öppna och se om man möter dig. Förstår om du inte bytte på bilia eskilstuna. Där kan man gå en hel dag utan försäljarna visar intresse :evil:
Jaa, tuta, blinka, vinka :D Jag troooooor jag är ensam med att ha en CE här i stan, har hittils inte sett någon mer iallafall :) Jaså? Det upplever inte jag, har bra kontakt med Dion på Bilia. Anledningen till att det blev Skobes är att jag fick bra pris på V50in och det var bra pris på denna och att den inte att gått nånting :D

Inte hört något om stänkskydden idag, får åka förbi imorgon och höra med dom om dom har kommit. :)
#1093600
Semester, gud så skönt! Åkte hem tidigare från jobbet i natt och passade på att ta lite bilder. Åkte därifrån i lugn och ro men när jag skulle bromsa in för en rondell så tokbromsar bilen själv och "inbromsning utav City Safety" dyker upp i displayen. Det var ingenting i närheten utav bilen så jag höll ju på att skita på mig rent ut sagt. Stannade till och gick ut och kollade, såg att det låg fukt över sensorn i rutan men det kan ju inte ha berott på det? Någon som har varit med om liknande? :shock:

Bild
Bild
Bild

Var och hämtade min stänkskydd idag och var förbi färghandlaren och köpte färg. Så nu hänger dom på tork så åker dom på om någon dag :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske?

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]