Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
#1144212
Vilket kap!! :-O)

Hur är dina andra fälgar? Några defekter?

Har märkt att jag har defekter i klarlacken på 3 av 4 fälgar på min bil, trots att dom bara rullat 1000 mil. Måste lämna in så jag kan få nya på garantin.
av Rudolfs
#1144232
XC90_Executive skrev:Vilket kap!! :-O)

Hur är dina andra fälgar? Några defekter?

Har märkt att jag har defekter i klarlacken på 3 av 4 fälgar på min bil, trots att dom bara rullat 1000 mil. Måste lämna in så jag kan få nya på garantin.
Det ska inte vara några problem med garanti, han berättade att dem bytt fyra av den anledningen, så jag ska kolla över mina någon dag också, vet att alla har små defekter
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
#1144528
tr1dent skrev:
jimlindeborg skrev:Vilken fin slangvinda du kan ha! :lol:
Bara hus och vovve han saknar men sen har han en jätte fin slangvinda :D
Gäller ju att börja med det viktigaste :mrgreen:
av Rudolfs
#1144915
XC90_Executive skrev:Undra om de nya för MY17 är bättre. Fast det kommer säkert inte gå att byta till annat art.nr.
MY17 hjulen är ju fula Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
#1144959
Exyzäta skrev:Varför måste det låta då? Verkar vara något pubertalt att det måste höras när man kommer runt hörnet.
Varför anger du kaross koden på din bilmodell? Det är ingen R modell som 99% av S60 ägarna tror..
R är bara en kaross kod. Har inget med Refined eller t o m R-design att göra som vissa tror!
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Volvo_S60_R
av Exyzäta
#1145084
Nexus skrev:
Exyzäta skrev:Varför måste det låta då? Verkar vara något pubertalt att det måste höras när man kommer runt hörnet.
Varför anger du kaross koden på din bilmodell? Det är ingen R modell som 99% av S60 ägarna tror..
R är bara en kaross kod. Har inget med Refined eller t o m R-design att göra som vissa tror!
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Volvo_S60_R
Tack för påpekandet, har nu bytt bil dessutom.
Användarvisningsbild
av Derank
#1145088
Vill du åka en harley davidsson om den lät som en japsare?

Och zkulle du köpa en mustang med en sexa?

Så visst får det låta men det ska vara i rätt sammanhang tycker jag. Men var och en göt ju såklart som man vill och jag tror inte det är något pubertalt just det där med motorljud
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21

Din LMM (MAF) är bytt och den är fel ti[…]

Yttertemperatur mätare

Appen går inte på bilens temperatur ut[…]

Brainys V60

Toppen, tack! Just nu är tanken bilbyte till[…]

Bältesvarnare

Är väl bara på passagerarsäte[…]