Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1130440
garinge skrev:
DayDreamer skrev:
garinge skrev:äsch bara köra koncentrerat så slipper man tänka på att det kan frysa ;)
Eller glykol..... :mrgreen: :mrgreen:
tror du missförstått det där, glykol har man i kylaren :)
Ja i kylaren, spolarvätskabehållaren och jag brukar även hälla en skvätt glykol i bensintanken för inte vill jag komma ut på morgonen och upptäcka att bensinen har frusit :P :mrgreen: :mrgreen:

Hmm fick en knäpp idé nu igen :P men om man häller i sådan där ice off istället för spolarvätska så borde det ju vara rena barn leken att få bort isen på vindrutan, bara sätta sig i bilen och köra igång vindrutespolaren. :)
av Tette
#1131164
Glykol har man i kylaren, inte någon annanstans.

Fick hem lite tvättsvampar och nytt schampoo från Bollnäs Bilvård idag. Ska bli spännande och prova till helgen om det inte blir fruktansvärt kallt förstås :D
schampoo.jpg
schampoo.jpg (33.88 KiB) Visad 3102 gånger
Sen va jag på Volvo i måndags och beställde Usa blinkers hållare med lampa och hämtade ut dem idag. Blir byte när man ändå befinner sig inne på en varm gds istället för utomhus.
usablink.jpg
usablink.jpg (36.77 KiB) Visad 3103 gånger
av Schmoyoho
#1131551
Welcome to team förståndshandikappad.

Fint med USA-blinkers i alla fall. Plug and play eller måste man tjuva in sig på strömmen från positionsljusen?
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1131635
garinge skrev:
DayDreamer skrev:Själv kör jag med ständigt lysande helljus.... :mrgreen: :mrgreen:
Är du en komplett idiot? :lol: :lol: :lol:
Jajamän :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
av Tette
#1131696
garinge skrev:Welcome to lysande USA blinkers team ;)
Måste tyvärr erkänna mig besegrad av min egen bil då jag inte fick lös hållaren hur mycket jag än försökte. Så får återkomma med inträdesbevis senare :D
Har lite klena nypor (sjukdom) så i värsta fall får jag krypa till korset och be min kontakt på volvo hjälpa mig :oops:
DayDreamer skrev:Själv kör jag med ständigt lysande helljus.... :mrgreen: :mrgreen:
Hoppas du inte tar detta på fel sätt nu daydreamer - vad tillför den där kommentaren i tråden? ??:-/
Schmoyoho skrev:Welcome to team förståndshandikappad.

Fint med USA-blinkers i alla fall. Plug and play eller måste man tjuva in sig på strömmen från positionsljusen?
Det ska vara att bara byta ut blinkershållaren och iom att jag köpte på volvo så följde rätt lampa med :D vet dock ej hur det är på facelift bilarna..
Användarvisningsbild
av garinge
#1131763
Schmoyoho skrev:Welcome to team förståndshandikappad.

Fint med USA-blinkers i alla fall. Plug and play eller måste man tjuva in sig på strömmen från positionsljusen?
Det är plug'n'nplay, kontakten är redan försedd med 3 kablar (blinkers plus, jord och positionsström) så man tar bort den svenska blinkerssockeln med två stift, och sätter dit USA modellen med tre stift, så lyser 5w och 21w blinkar, fint blir det :P
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
Udda specade bilar

Skinnklädd panel saknas på väldig[…]

Man kan ju ladda batterierna när man k&ou[…]

Är det inte bara en sprucken slang? Ta bort b[…]

Den ser ganska enkel ut vad gäller att komma […]