Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Jonnybcool
#1221413
p1ngwin skrev:upplevde du att det var något bättre? :)
Har inte testat i mörker ännu men kan återkoppla när jag gjort de :)
av Jonnybcool
#1230618
Liten uppdatering då, händer inte mycket mer än att man tickar mil och tvättar emellanåt :roll:
Bild
av tdsotm
#1230643
Jonnybcool skrev:Liten uppdatering då, händer inte mycket mer än att man tickar mil och tvättar emellanåt :roll:
Bild

Har du haft några fler problem med EGR'en sen den byttes? felkod p0127 om jag inte missminner mig?
av Jonnybcool
#1230744
tdsotm skrev:Har du haft några fler problem med EGR'en sen den byttes? felkod p0127 om jag inte missminner mig?
Nope inga problem med EGR eller nått annat heller för den delen *peppar peppar* :roll:
av Jonnybcool
#1232598
p1ngwin skrev:Inte så lång tid kvar tills det börjar kvittra lite i buskarna ute :twisted:
Det är gött de :D
av Jonnybcool
#1236956
Bokat tid för byte av vindruta 22 Mars då den som sitter nu är spräckt och även bokat besiktning samma dag då jag upptäckte att bilen måste in innan 19 Maj på grund av de nya reglerna. Innan ändringen skulle bilen in i slutet på det här året.

Blir första besiktningen för bilen så hoppas att det går bra, extraljusen skall bort innan i övrigt rullar jag in som den är så får man se om de gnäller på toningen på bakljusen.
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
XC70 - S80 och XC90 i ett?

XC60 T6 med 10mil om dagen låter dyrt. XC70 […]

Peking

Vågar jag köra?

Idag har två lampor börjat lysa. De lys[…]

Bruten fjäder framvagn

Jag bytte ena fjädern på min V70 2012 v[…]