Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1181865
Sådär då var draget och alla lackade delar monterade. Lite bilder då :)
Bild

Bild

Bild
Gallret i mitten fram var ett helvete att få bort så jag åkte till en kompis för att få lite hjälp. Så till slut vart de bytt även fram :)

Bild

Så när allt var fixat vart det några snabba bilder ihop med kompisen och hans V70 2.5ft 2009 helt ombyggd både chassi, utvändigt och invändigt till en Sport :)

Bild

Bild
#1181868
Snyggt! Får man fråga vad du fick betala för att få de delarna lackerade? Tycker man ser folk i tid och otid lämna iväg smådelar på lack, jag tänker att man antingen skiter pengar eller så har man bra kontakter... :D
#1181891
En lite "speciell" sak för mig i alla fall är att mycket av delarna på kompisens bil kommer från min förra svarta som blev skrot efter en älgolycka. Visste inte om de förens han kom fram på en träff och berätta att han nog hade lite saker på sin bil som jag kanske kände igen :)
#1181892
grillchips skrev:Snyggt! Får man fråga vad du fick betala för att få de delarna lackerade? Tycker man ser folk i tid och otid lämna iväg smådelar på lack, jag tänker att man antingen skiter pengar eller så har man bra kontakter... :D
Tackar :) För diffuser, dragkåpa samt galler fram gav jag 1300kr. Då var det lite extrajobb med mittengallret fram också för såg när jag skulle lämna de att det hade spruckit lite på några ställen så han plasta ihop de.
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 40
XC - Rear axle sensor

Finns en HF,och en HB,endast för höjdjus[…]

"Ringen" är inbyggd i lagret!!

S60-03 oljud från framvagn

Lyft upp bilen, snurra hjulet med en hand på[…]

I nästa nr. av Vi Bilägare, 1 maj -24 nr[…]