Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
#1046109
Jag är kluven för den nya spaken, den är skönare att hålla i, och lite mindre och smidigare, men den är så tråkigt med det plastiga på tycker jag. Att den bara finns som svart avgör nog för mig att jag håller mig med den gamla. Men det ser bra ut i din bil tycker jag!
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1046117
Oh de där takräckena ska alltid vara på en XC :) Passar superbra, har de till och med alltid på V50:n för att jag gillar utseendet. Har dessutom inte kunnat se i alla fall på färddatorn någon skillnad i förbrukningen
av batterier
#1046167
Så snygg!! Blir så sjukt sugen på en likadan själv alltså! Nu börjar de komma ned i skapliga priser också ju... Funderar på extralånettill kontantinsats och fråga banken om resten... :D
Senast redigerad av 1 batterier, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av ER
#1046184
Steffe3 skrev:Fortfarande bara till '13 vad jag har sett :/
Just nu ja, men dom fått data så att dom kan på allvar jobba med 07-12 som det varit strul med tidigare.
Användarvisningsbild
av StefanN
#1046324
Verkar svårt att byta emblemet i ratten. Den sitter med låsklips innanför airbagen. Vet inte om man törst plocka ur den direkt.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1046330
StefanN skrev:Verkar svårt att byta emblemet i ratten. Den sitter med låsklips innanför airbagen. Vet inte om man törst plocka ur den direkt.
De gamla satt väl med förlängda hakar? Iaf dessa nya & större emblemen med "plastpluppar" och en tvärgående plastbit. Vet i tusan om det ens går att byta, de är rätt sega att få loss även från en skrotad airbag.

Bild från baksidan, de silvriga runda tillhör själva emblemet
Bilagor
IMG_9258.JPG
IMG_9258.JPG (312.16 KiB) Visad 1237 gånger
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 69

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]