Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1243952
StefanN skrev: lör 07 apr 2018, 19:32 Råkade kolla körsträckan sen senaste servicen och jag har inte kommit upp i 250 mil på ett år, borde ta en bilsemester eller nåt så man får användning av bilen....
Oj ja tycker Saaben rullat lite som gått 450mil sen augusti förra året :-D :-)
#1244044
Jag körde 270 mil bara under februari, men det var en intensiv pendlingsperiod på E4:an även för mig :o

Hur använder ni era bilar egentligen? Jag har alltid anledningar att åka ut och köra en sväng. Ibland för att det är fint väder, ibland för att det var länge sen man körde sist och man bara trivs i bilen, ibland är det någon "ny" väg som behöver utforskas, ibland för att man är helt inne i en pod eller ett album så att man inte än kan åka hem. Midnattssol är nog favoriten, känns som att utforska en spökstad. Det är ett dyrt nöje förstås men ibland närmast terapeutiskt att inte ha något resmål utan bara åka omkring tills man ledsnar. Fast jag medger att nöjet har avtagit när jag haft körkort några år, jag kanske börjar bli gammal (vuxen?).
#1244047
Schmoyoho skrev: fre 13 apr 2018, 14:49 Jag körde 270 mil bara under februari, men det var en intensiv pendlingsperiod på E4:an även för mig :o

Hur använder ni era bilar egentligen? Jag har alltid anledningar att åka ut och köra en sväng. Ibland för att det är fint väder, ibland för att det var länge sen man körde sist och man bara trivs i bilen, ibland är det någon "ny" väg som behöver utforskas, ibland för att man är helt inne i en pod eller ett album så att man inte än kan åka hem. Det är ett dyrt nöje förstås men många gånger är det närmast terapeutiskt att inte ha något resmål. Fast jag medger att nöjet har avtagit lite nu när jag ändå haft körkort ett tag, jag kanske börjar bli gammal (läs: vuxen).
Ber om ursäkt för OT men för min del är Saaben andrabil så den tar mig mest mellan hem och tågstationen då jag pendlar med tåg till jobbet. Sedan tar frun den till jobbet när hon jobbar helg oxå men det rör sig om max 5-7km enkel resa.
#1244051
Schmoyoho skrev: fre 13 apr 2018, 14:49 Jag körde 270 mil bara under februari, men det var en intensiv pendlingsperiod på E4:an även för mig :o

Hur använder ni era bilar egentligen? Jag har alltid anledningar att åka ut och köra en sväng. Ibland för att det är fint väder, ibland för att det var länge sen man körde sist och man bara trivs i bilen, ibland är det någon "ny" väg som behöver utforskas, ibland för att man är helt inne i en pod eller ett album så att man inte än kan åka hem. Midnattssol är nog favoriten, känns som att utforska en spökstad. Det är ett dyrt nöje förstås men ibland närmast terapeutiskt att inte ha något resmål utan bara åka omkring tills man ledsnar. Fast jag medger att nöjet har avtagit när jag haft körkort några år, jag kanske börjar bli gammal (vuxen?).
Det är ju ännu dyrare mil att bara låta bilen stå år ut och år in, då har man ju ingen glädje av bilen heller, bilen ska rulla
#1248767
StefanN skrev:Nyservad idag, 2495:- fattigare.
Ah, lite negativ där tycker jag ;) Du har en trevlig bil som nu fått lite ompyssling :party:
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https[…]

31360098 heter länken ifall nån undrar.[…]

Kombi är alltid bra att ha :-) Man vet aldri[…]

Det är inte bara det. Hela D5T5 består […]