Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
#1026237
Mmm. har också haft svårt att hitta... lackman.se har blandat en silver åt mig som jag ska testa.. det kommer säkert inte vara riktigt rätt nyans.. men blir mindre fult än skrapmärket, och när jag sen plastidippar till nästa år syns det förhoppningsvis inte alls. :D
Användarvisningsbild
av MartinS
#1026391
Jag beställde bright silver via någon samköp här för några år sedan. Någon lackerare som blandade på små bättringsburkar, funkar fint ännu.
Användarvisningsbild
av Perra83
#1026393
MartinS skrev:Jag beställde bright silver via någon samköp här för några år sedan. Någon lackerare som blandade på små bättringsburkar, funkar fint ännu.
Samma här. Men är det något unikt med färgen på något vis?
av Schmoyoho
#1026656
joel80 skrev:Mmm. har också haft svårt att hitta... lackman.se har blandat en silver åt mig som jag ska testa.. det kommer säkert inte vara riktigt rätt nyans.. men blir mindre fult än skrapmärket, och när jag sen plastidippar till nästa år syns det förhoppningsvis inte alls. :D
Bilddokumentera gärna. Har en drös skrapmärken på mina fälgar (begagnade, jag har inte ännu lyckats skrapa dem :roll: ) som jag är lite sugen på att fylla.
Användarvisningsbild
av joel80
#1027616
Då var bilen uthämtad och toning, Ditec och foilering av front, insteg och lastskydd fixat! :)

Bild

Bild

Bild

Med blixt ser man skarvarna:
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av joel80
#1027657
85% toning.. det var nog den som var mest lik "fabrikstoning". Jag ville inte ha toksvart, utan ha så man ändå ser bra ut från bilen. Men tillräckligt för att "gömma" det som är i bakluckan/baksätet. Tycker det blev som jag ville ha det.. :)
av Schmoyoho
#1027741
Vad är förkonditionering? Kan du använda elmotorns batteri till att värma bilen? Med bränslevärmare heter det något annat, typ tidur eller parkeringsvärmare, minns inte.

Edit: såg just lastskyddet och instegsskyddet! Vad kostar det måntro? Hade inte varit helt fel...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 32

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]

På min 745-a hade socklarna till varselljus […]

2 nya sommardäck fram 2 till på plats […]

Bullerbyn Skickat från min SM-G970F via Ta[…]