Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1150035
Ja, öppnar jag bagage luckan och sätter mig i bilen så brukar det bli en jäkla smäll, den lilla gungningen som blir när jag sätter mig i bilen får luckan att smälla igen och då menar jag verkligen smälla igen.
Användarvisningsbild
av Bonden1989
#1150441
Fick beröm för en mycket fin bil. :D
bes.jpg
bes.jpg (877.05 KiB) Visad 504 gånger
Skärm-blinkers var ett slarvfel. Han sa att det är lätt att missa den lampan... :)

Åkte till Liljas direkt efter och köpte en ny. Passade även på att beställa två gasdämpare till bakluckan, för de hade han inte hemma. :roll:
Användarvisningsbild
av Bonden1989
#1150797
Lucif3r skrev:Heh, du också... Jag fick ju exakt samma 'nedslag' förra året, lampjäkeln gick sönder på vägen till besiktningen :lol:
Jo, det är retligt när sånt händer. :)
Vet en här hemma som strålkastaren slocknade för när han körde in genom porten på besiktningen... :roll:


Fjädersäterna fram hade det samlats en massa jord i för mig. Det är därför de börjat rosta lite.
Han föreslog att jag skulle tvätta riktigt rent och olja in dem, men är inte det bara att skjuta problemet framför sig? ??:-/

Vore det inte bättre att helt enkelt borsta bort rosten, rostskyddsbehandla och sedan måla fjäderbenen? Eller är det överdrivet mycket jobb... :roll:
Användarvisningsbild
av Lucif3r
#1150982
Bonden1989 skrev:Vore det inte bättre att helt enkelt borsta bort rosten, rostskyddsbehandla och sedan måla fjäderbenen? Eller är det överdrivet mycket jobb... :roll:
Bättre skulle det ju absolut vara, men då kan du ju likagärna byta sätena, dom är ju inte speciellt dyra.
Användarvisningsbild
av Bonden1989
#1151604
White skrev:Grattis till lyckad besiktning ändå! Lampan är ju en baggis! :)
Tackar! Ja, den är ju inte allt för svår att byta. :wink:
Lucif3r skrev:
Bättre skulle det ju absolut vara, men då kan du ju likagärna byta sätena, dom är ju inte speciellt dyra.
Får ta mig en titt på det... (HMM)
Användarvisningsbild
av Bonden1989
#1151608
Kom ett paket till bilen idag! Undrar vad det kan vara??? :)
Paket.jpg
Paket.jpg (1.23 MiB) Visad 395 gånger
Det innehöll 4 stycken blänkande saker i fint skick. :-)-)
Tröskel.jpg
Tröskel.jpg (953.35 KiB) Visad 398 gånger
Mycket nöjd med detta köpet! Börjar bli svårt att få tag på dessa nu. De flesta bryter sönder dom vid demonteringen... :roll:

Ja, jag ska städa bilen. Sen... :lol:
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 55

Klokt. Ja rensade med ett ut ett mindre växt[…]

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Sitter ju backkamera i vilken V70/XC70 som hels[…]

Tack för ett utförligt svar Lennart! S&a[…]