Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av V60D5AWDPolestar
#1018963
simonhalmstad skrev:
V60D5AWDPolestar skrev:Vad har du för snittförbrukning på V8:an?
1,34 liter milen
Tur att det låga oljepriset ser ut att hålla I sig :P
Användarvisningsbild
av MartinS
#1019086
Merkostnaden vad det gäller soppan lär va mindre än värdeminskningen på t.ex. en ny passat :) Jag vet vilken av bilarna jag skulle föredra att ratta! :lol:
av Andis
#1019089
MartinS skrev:Merkostnaden vad det gäller soppan lär va mindre än värdeminskningen på t.ex. en ny passat :) Jag vet vilken av bilarna jag skulle föredra att ratta! :lol:
Ett argument som är väldigt sant. Men verkar glömas i dom flesta bilkalkyler. Kanske dom som köper nytt inte vill tänka så :-)
#1019752
MartinS skrev:Merkostnaden vad det gäller soppan lär va mindre än värdeminskningen på t.ex. en ny passat :) Jag vet vilken av bilarna jag skulle föredra att ratta! :lol:
Du har tydligen inte kört en Passat på länge;)
Användarvisningsbild
av MartinS
#1019828
V60D5AWDPolestar skrev:
MartinS skrev:Merkostnaden vad det gäller soppan lär va mindre än värdeminskningen på t.ex. en ny passat :) Jag vet vilken av bilarna jag skulle föredra att ratta! :lol:
Du har tydligen inte kört en Passat på länge;)
Nops, det kanske är dags att vidga vyerna, var kan man provköra en passat v8? :roll: :wink:
Användarvisningsbild
av frasse4
#1019835
Finns ju Passat med W8 ;)
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
#1078205
Idag har jag bytt till facelift strålkastarna fram BildMY14
av Schmoyoho
#1078215
Hoppsan, var fick du tag på dem? Kostar väl en sisådär 10000 kr/st att köpa nya och inget jag hittat på bildelsbasen :o Är det något mer som skiljer förutom LED-matrixen? Vill inbilla mig att MY14-strålkastarna även har snabbare kurvljus än på min MY07 men inte helt säker.

MY14-bakljus är ju ett hett tips om du ska byta ut belysning, har gjort det och det lyfte baken rejält. Även kromlisten vid dimljusen är en fin touch. Edit: ser nu att du har kromlisten i mitten men inte vid dimljuset?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]