Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av JE Jr
#1207472
DayDreamer skrev:Tackar :)
Har rengjort den förra året tror jag att det var, men fläkten gör ifrån sig ett ljud och även felkoden tydde på att det var själva fläkten som håller på att lägga av, kupétemperaturgivare fläkt blockerad eller något var det som koden hette. Har som tur är en sådan enhet liggandes på hylla :D :D

Hej,!

Lite sent kanske, men prova att försiktigt dammsuga vid hålet framför givaren.

Den suger ju in luft där för att få ett flöde förbi givaren, och det kan samlas mkt skit där!
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1207601
JE Jr skrev:
DayDreamer skrev:Tackar :)
Har rengjort den förra året tror jag att det var, men fläkten gör ifrån sig ett ljud och även felkoden tydde på att det var själva fläkten som håller på att lägga av, kupétemperaturgivare fläkt blockerad eller något var det som koden hette. Har som tur är en sådan enhet liggandes på hylla :D :D

Hej,!

Lite sent kanske, men prova att försiktigt dammsuga vid hålet framför givaren.

Den suger ju in luft där för att få ett flöde förbi givaren, och det kan samlas mkt skit där!
Det var nog bara en gammal felkod då den inte har kommit tillbaka :)
#1207603
Hur jäkla hårt ska dom där bussningarna sitta? Jag lyckades inte få ur dom, fick ge mig för annars skulle verktyget gått sönder. Såg att stiften som går runt bussningen började böja sig så då vågade jag inte dra något mer, dock så böjde dom rätt sig när jag släppte på trycket :) Får väl lämna in bilen för detta men samtidigt så har jag svårt att tro att en verkstad skulle lyckas få ur dom, jag hade ju ändå som sagt specialverktyget, tror inte Mekonomen eller meca har det? Jag tänker inte lämna in bilen till Helmia då dom skulle ha 8500 kr för allt, då ser jag nog hellre skroten som ett alternativ för så mycket pengar har jag inte lust att lägga ut på en sådan här gammal bil.
  • 1
  • 245
  • 246
  • 247
  • 248
  • 249
  • 252

31360098 heter länken ifall nån undrar.[…]

Kombi är alltid bra att ha :-) Man vet aldri[…]

Det är inte bara det. Hela D5T5 består […]

Givare i kylaren hoppar ur

Låter som en rimlig orsak, blir väl til[…]