White: För en struntsumma som 5papp för en äkta tick så får man inte räkna med så mycket, planen är att ha den igång innan 1a helgen i maj, ska stöka iordning inredningen sätta tillbaka diverse plast detaljer och få den att gå,
Lucif3r: känns roligt iaf ska bli spännande å se om den går ens :)
Har börjat städa ur den på diverse skrot från föregående ägare påbörjat Ni jan ju drifta förbi med drifting volvon sen då ni ä på g tillbaka;)bytet av tändningslåset, ska beställa en ny givare och luftfilter:) om nån av er vet hur kablarna bakom tändningslåset ska sitta får ni gärna berätta det
Påbörjad demontering :)

Bort med blinkersspaken och ratten :)

Här tog det stopp vid denna bult huggmejsel behöver jag :)
Sen påbörjade jag lokalisering av svänghjulsgivarna till den, och ja det är 2 svänghjulsgivare på b230et en för varvtal och tändningsläge, sitter en ny givare där ska beställa en till ny givare och montera dit :)
Givarnas placering:) den som ser på sprängkåpan så sitter det en m90 i den :)

Och kontakten till givaren som fattas

Går i rätt riktning för mig uppstart eller försök till uppstart är inte så långt bort :)
väl mött / Erik :)